Web Analytics Made Easy - Statcounter

 البته برخی رسانه ها با اشاره به اینکه عذرخواهی تویوتا، نه به دلیل فروش خودرو که به دلیل برقراری تراکنش مالی با سفارت ایران بدون اعلام عمومی آن است، انجام شده تلاش کردند اصل موضوع را غیرمهم جلوه دهند.
 

 

اما این خبر، زوایای دیگری را نیز افشا می کند و آن این است که چگونه شرکت "ایرتویا" مدعی داشتن نمایندگی رسمی و مستقیم از کمپانی تویوتا است اما این شرکت ژاپنی در خصوص فروش تعداد قابل توجهی از خودروهای خود درایران، نه گزارشی به بازار اوراق بهادار امریکا ارائه می کند و نه از این موضوع عذرخواهی کرده است؟

دولت یازدهم طبق دستورالعملی تاکید کرده بود که نمایندگان عرضه کننده خودروهای وارداتی، باید نامه ای رسمی از شرکت طرف قرارداد خود ارائه کنند که رابطه فی ‌مابین به ‌صورت مستقیم و بدون واسطه است این موضوع در حالی رخ داد که مرداد ماه سال 1390، تویوتا به ‌صورت رسمی اعلام کرد که صادرات خودرو به ایران را به ‌دلیل «برخی از مسائل بین‌ المللی» متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 

 

نکته جالب تر آن است که طبق اعلام چند ماه پیش یکی از خبرگزاری های داخلی، سایت رسمی جهانی تویوتا در بخش خاورمیانه و کشور ایران، این جمله را به‌ روشنی درج کرده که: "TMC (تویوتا موتور کمپانی) فعالیتش متوقف شده و در حال حاضر هیچ‌ گونه معاملات تجاری با «ایرتویا» ندارد."

حال با این اوصاف، چگونه ممکن است مسئولان "ایرتویا" توانسته باشند نامه و گواهی رسمی مبنی بر داشتن نمایندگی بی واسطه از کمپانی تویوتا را به مسئولان وزارت صنعت ارائه دهند؟ آیا کمپانی تویوتا صراحتا در وب سایت خود دروغ می گوید؟ یا اینکه مسئولان وزارت صنعت، به تاکید و دستورالعمل رسمی خود عمل نکرده اند؟

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش مشرق، موریس موتا پائز روز چهارشنبه پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعا والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعا روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • سایت غرفه رسمی ایران در ونیز راه‌اندازی شد/عبدالحسینی: دوسالانه هنر ونیز، المپیک هنر‌های تجسمی جهان است
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند