Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری فرانسه، ­استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل متحد به سوریه، روز پنجشنبه اعلام کرد دور جدید مذاکرات درباره این کشور برای پایان دادن به جنگ در این کشور، از ۲۸ نوامبر با نظارت سازمان ملل متحد در ژنو برگزار می‌شود.

این مذاکرات بعد از گفتگو‌های پیش‌بینی شده برای هفته آتی در آستانه در قزاقستان با نظارت روسیه، ایران و ترکیه برگزار می‌شود که هدف از این مذاکرات تلاش برای حل و فصل این مناقشه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

­

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرد شکست گروه تروریستی داعش در رقه و دیرالزور «شرایط متفاوتی» را در روند صلح در سوریه ایجاد کرده است.

او گفت: «ما باید طرف‌های مناقشه را وارد مذاکرات واقعی کنیم».

استفان دی میستورا تاکنون هفت دور مذاکره بین دولت سوریه و مخالفان او برگزار کرده است. او اعلام کرد دور جدید مذاکرات به تدوین قانون اساسی جدید و برگزاری انتخابات در سوریه تحت کنترل سازمان ملل متحد مربوط می‌شود.

انتهای پیام/

دور جدید مذاکرات سوریه 28 نوامبر برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اوسیمن در ترکیب ناپولی در چند فصل اخیر و نقش مهمی که این بازیکن در قهرمانی تیمش در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایفا کرد باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند.

این بازیکن نیجریه‌ای پیش از این به مدیران ناپولی اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل این باشگاه را ترک کند و برای این موضوع با آنها به توافق رسیده بود و به همین منظور بند فسخی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو در قرارداد او گنجانده شده است.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که پاری سن ژرمن مشتری اصلی این ستاره ناپولی است و قصد دارد او را جانشین کیلیان امباپه کند اما حالا جانلوکا دی مارتزیو از خریدار جدید او پرده برداشته است که می‌تواند معادلات را تغییر دهد.

این خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که مدیران چلسی آماده هستند تا پیشنهادی جذاب را به ناپولی ارائه کنند که شامل لوکاکو و 90 میلیون یورو یا یک بازیکن جوان برای جذب اوسیمن است و شاید این پیشنهاد مورد قبول مدیران ناپولی قرار بگیرد.

لوکاکو در حال حاضر به‌صورت قرضی در رم توپ می‌زند اما قراردادش در پایان فصل به انتها می‌رسد و مدیران این باشگاه شرایط مالی لازم برای دائمی کردن قرارداد او را ندارند.

دیگر خبرها

  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام