Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@00:10:24 GMT

واکنش جنبش انصارلله یمن به اظهارات ولیعهد عربستان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۲۵۶۸

واکنش جنبش انصارلله یمن به اظهارات ولیعهد عربستان

سخنگوی جنبش انصارالله یمن به اظهارات امروز ولیعهد عربستان که گفته بود جنگ یمن برای جلوگیری از شکل‌گیری حزب‌الله دوم در این کشور ادامه خواهد داشت، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق  سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن به اظهارات اخیر ولیعهد عربستان واکنش نشان داد.

به نوشته شبکه المسیره، محمد عبدالسلام شامگاه پنجشنبه در واکنش به سخنان محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان گفت که «این اظهارات همه ادعاهای عربستان سعودی در خصوص جنگ یمن را که گفته بود برای بازگرداندن دولت قانونی بوده، رد می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع عربستان در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز گفته است: «[جنگ یمن را] ادامه می‌دهیم تا مطمئن شویم که حزب‌الله دیگری تکرار نمی‌شود؛ زیرا یمن برای ما خطرناک‌تر از لبنان است».محمد بن سلام افزود: این گفته که عربستان، از تجربه حزب‌الله در یمن سخن بگوید، رژیم این کشور را در جایگاه دشمن صهیونیستی قرار می‌دهد».

وی ادامه داد: «هیچ تفسیر و توجیهی برای عناد عربستان سعودی و اصرار آن بر ادامه جنگ در یمن وجود ندارد جز این که رژیم عربستان در سمت خندق اسرائیل ایستاده است».سخنگیو انصارالله یمن با بیان این که رژیم عربستان به دنبال سیطره بر یمن است، تأکید کرد که «ریاض دندان تیز کرده است که ملت یمن در یوغ و گروگان دولت‌هایی غیر مستقل و تابع عربستان و آمریکا باقی بماند».

جنگ عربستان علیه یمن از فروردین سال 1394 آغاز شده و تاکنون بیش از هفت هزار کشته و بیش از 35 هزار مجروح و میلیون‌ها آواره بر جای گذاشته است.

عربستان سعودی در توجیه این تجاوز خود علیه یمن از ابتدا مدعی بود که این جنگ با هدف آنچه مقامات این کشور، آن را «بازگرداندن دولت قانونی» منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن است، صورت گرفته است.با این حال، اظهارات امروز محمد بن سلمان پرده از توطئه عربستان علیه انقلابیون یمن و سیطره بر این کشور حکایت دارد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!