Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

تجمیع و یکپارچه سازی خدمات دهی به سالمندان در قالب کارت‌های هوشمند منزلت

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم انسجام و هماهنگی در مجموعه شهرداری تهران برای خدمت رسانی به سالمندان گفت: ظرفیت های شهرداری در حوزه‌های مختلف تفریحی، ورزشی، حمل و نقل، آموزشی، گردشگری و غیره باید شناسایی شود و در قالب کارت منزلت به شهروندان سالمند، خدماتی را به آنان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم برنامه ریزی فعالیت سرای محلات با رویکرد مسجد محوری

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ضرورت برنامه ریزی و فعالیت سراهای محلات براساس ویژگی ها و مقتضیات خاص هر محله و نیازهای شهروندان تعیین شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه مسائل ارزشی جامعه ما از مساجد و پایگاه های مذهبی نشأت می گیرند، در نتیجه تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی با رویکرد مسجد محوری برنامه ریزی شده است.

آغاز به کار مددسرا‌های اضطراری از ابتدای آذرماه در پایتخت

رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر آغاز به کار مددسرا‌های اضطراری از ابتدای آذرماه عنوان کرد: با افتتاح دو مددسرای جدید، تعداد مددسرا‌های دائمی به ۱۴ مرکز و مددسرا‌های اضطراری به ۴ مرکز افزایش پیدا می‌کند.

کارگران ساختمانی براساس مهارت ساماندهی می شوند

رضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، تصریح کرد: براساس اطلاعات کسب شده از کارگران، کارت مهارت درجه ١، ٢ و یا ٣ با توجه به نوع مهارت آن‌ها صادر می شود و برای افراد فاقد مهارت نیز دوره های آموزشی و پیشرفته در ١٣ رشته مرتبط برگزار می شود.

امکان آموزش و استفاده رایگان بانوان از باشگاه دوچرخه سواری منطقه 10

سهیلا صادق زاده شهردار منطقه 10 گفت: به منظور فرهنگسازی بین بانوان و آموزش مبانی خط سفید باشگاه دوچرخه سواری در پارک آموزش ترافیک فعال است و بانوان می توانند با مراجعه به این مرکز ضمن عضویت در این باشگاه علاوه بر آموزش رایگان، به صورت رایگان از دوچرخه ها استفاده کنند و علاقه مندان می توانند به خیابان قزوین بعد از امامزاده معصوم(ص)، خیابان شهید عرب، مقابل پارک 22 بهمن از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان