Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - توليت آستان مقدس سيدالشهدا(ع) در ديدار با مسئولان شهري تهران براي هرگونه همکاري با شهرداري تهران اعلام آمادگي کرد.
به گزارش خبرنگار شهرنوشت، محمد جواد حق شناس رئيس کميسون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران در ديدار با توليت آستان مقدس سيدالشهدا گفت: وظايفي بر عهده شهرداري تهران براي ارائه خدمات به زائران اربعين حسين گذاشته شده است که اميدواريم در ايفاي آن کوشا باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: روز گذشته ازخدماتي که 250 نفر از همکاران ما در نجف ارائه مي کنند بازديد کرديم؛ همچنين موکب صاحب الزمان(عج) براي ارائه خدمات به زائران آماده است، بازديد از محل استقرار کارگران شهرداري در کربلا هم انجام شد و در جلسه با مسئولان شهرداري کربلا که با حضور يزداني؛ معاون خدمات شهري و عارف نيا؛ رئيس مرکز ارتباطات و امور بين الملل انجام شد براي انعقاد پيمان اخوت شهرداري تهران و کربلا اعلام آمادگي شد.
در ادامه سيد جعفر موسوي توليت آستان سيدالشهدا(ع) ضمن خيرمقدم به مسئولان شهري، گفت: از طرف عتبه براي شما در ايفاي وظيفه مهم پيش رو آرزوي توفيق مي کنم و فعاليت هاي شهرداري تهران در کربلا را باعث خشنودي مسئولان عتبات مي دانم.
وي افزود: براي تسهيل امور و خدمت رساني ما در حد توان در خدمت شما و زائران حسيني هستيم، همه موکب ها و هيات ها تقاضاي حمايت از آستان حسيني را دارند و ما در حد مقدورات آستان در خدمت آن ها بوديم.
توليت آستان سيدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: ان شاالله منتظر ورود خادمان به شهر کربلا براي خدمت به زائران حسيني هستيم.
وي در پايان گفت: سلام مارا به شهردار محترم تهران دکتر نجفي برسانيد، همچنين براي همکاري متقابل با شهرداري تهران آمادگي داريم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی  جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با  اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی  گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقبا پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود. 

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند. 

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری ها تاکید نمود. 

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند. 

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد. 

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری های دو جانبه در حوزه های مختلف اعلام می نماید.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد