Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@04:52:05 GMT

مجلس مجوز مسدود شدن خیابان مردم را منتشر کند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۵۸۴۰

به گزارش پارس نیوز،

محمد سالاری  اظهار کرد: بعد از جلسه اعضای شورای شهر تهران با آقای لاریجانی - رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص دیوار کشی در مقابل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی و همچنین مسدود شدن خیابان مردم اتفاق خاصی نیفتاده است و سوالات همچنان باقی است.

وی گفت: البته قرار است مواردی که در جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد از طریق هیئت رئیسه شورا و به ویژه آقای محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری در واکنش به صحبت‌های بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص دیوارکشی مقابل ساختمان قدیم مجلس و مسدود کردن خیابان مردم که عنوان شده مجلس مجوز این کار داشته است، اظهار کرد: در این خصوص هیچ مجوزی داده نشده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: آقای نعمتی بیان کرده که محدوده‌ای که مسدود شده، خیابان بین ساختمان‌های مجلس است که مجوز‌های آن اخذ شده و عوارض آن هم به شهرداری پرداخت شده است که قطعا ما این موضوع را از طریق شهرداری پیگیری خواهیم کرد چرا که شورای به هیچ عنوان در جریان این اقدام نبوده و بلکه مخالف آن هم هست.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد