Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایرج رستم زهی رئیس هیات دوومیدانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها چهارم آبان برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها از هشت برگزیده تجلیل شد.

رئیس هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان افزود: هم اینک افزون بر ۲ هزار نفر در این استان به طور سازمان یافته در رشته‌های دوومیدانی مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام /ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک