Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@04:55:17 GMT

طلسم سید جلال در دربی شکست

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۷۷۶۳

طلسم سید جلال در دربی شکست

به گزارش ایسکانیوز، ‌سید جلال حسینی کایپتان پرسپولیس که با حضور در ۷ دربی با سابقه ترین بازیکن پرسپولیس در دربی بین بازیکنان فعلی محسوب می شد تا قبل از این دربی ، سابقه پیروزی در شهرآورد را نداشت و برای نخستین بار به این موفقیت رسید.

سیذ جلال حسینی تا پیش از این در دربیهای رفت و برگشت لیگهای دوازدهم و سیزدهم حضور داشت که با تساوی بدون گل بدون پایان یافت پس از بازگشت مدافع مقتدر پرسپولیس در لیگ شانزدهم ، دربی رفت هم بازگلی نداشت تا این بازیکن در ۵ دربی که تجربه کرده توپی از خط دروازه ها رد نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی داستان دربی برگشت لیگ شانزدهم کاملا متفاوت بود و بسیار پر گل از آب درآمد و پرسپولیس با نتیجه ۳-۲ تن به شکست داد. سید جلال در این دیدار در دقایق تلف شده موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر رساند.در دربی ۸۵ سید جلال حسینی بالاخره پیروزی در دربی تجربه کرد و در این برد هم نقش به سزایی داشت و در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت مسلم گل را از حریف گرفت.

کاپیتان قرمزها هر چند در ۷ دربی که بازی کرده تنها یک بار به پیروزی رسیده ولی کارنامه قابل احترامی در این بازی دارد.پرسپولیس با حضور سید جلال در ۶ دربی از ۷ دربی دروازه اش را بسته نگه داشته در ضمن این مدافع سابقه گل زنی در دربی را نیز دارد.

601

سید جلال حسینی فوتبال پرسپولیس شهرآورد کایپتان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه پس از صعود آلومینیوم اراک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و طی روزهای اخیر بحث انتقال مهدی لیموچی به یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده، اظهار کرد: لیموچی با آلومینیوم قرارداد دو ساله دارد و مجتبی حسینی سرمربی تیم که استاد این بازیکن بوده از او رضایت کامل دارد. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و در آینده نسبت به صرف و صلاح باشگاه در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم. الان زود است که بخواهیم درباره نقل و انتقالات بازیکنی صحبت کنیم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه تیمش در جام حذفی قرعه خوبی به دست آورده و با تیم چادرملوی اردکان که در لیگ دسته اول حضور دارد بازی می‌کند، تصریح کرد: اتفاقاً سخت‌ترین قرعه جام حذفی به ما خورده است. تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر در مسابقات جام حذفی خود را به مراحل بالا می‌رسانند انگیزه بسیار بالایی دارند و حریف ما تنها تیم غیر لیگ برتری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. چادرملو توان مضاعفی می‌گذارد و ۱۱ بازیکن این تیم ۲۲ بازیکن می‌شوند. قطعاً مجتبی حسینی به شاگردانش خواهد گفت که در خواب غفلت برتری بر پرسپولیس نمانید. با تیمی بازی داریم که احتمال دارد فصل بعد در لیگ برتر باشد و می‌آید تا ما را غافلگیر کند.

رجاییان در خصوص اینکه بابت انتقال میلاد فخرالدینی به استقلال، باشگاه آلومینیوم مطالباتی معوقه دارد، گفت: طرف حساب ما فخرالدینی است و با باشگاه استقلال کاری نداریم. چک‌های فخرالدینی پیش ماست، چک اول او پاس شده و بخش دیگری باقی مانده است. موعد چک دوم او هنوز نرسیده ولی نزدیک است. البته باشگاه استقلالِ خلیج فارس پولدار شده و زیرنظر این هولدینگ است. مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه قرارداد مجتبی حسینی سرمربی تیم تمدید می‌شود، گفت: قرارداد حسینی تمدید شده است. او قرارداد ۳ ساله‌ای با باشگاه آلومینیوم دارد.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی