Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان گفت: تحقيق و پژوهش، پايه اصلي پويايي در همه سازمان ها به ويژه پليس بوده و نقش دفتر تحقيقات کاربردي در تحقق روز آمدي و دانش بنياني نيروي انتظامي کليدي است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "عباسعلي محمديان" در نشستي که با روساي علمي و پژوهشي دانشگاه ها و ادارات استان به همت دفتر تحقيقات کاربردي پليس البرز در ستاد فرماندهي انتظامي استان برگزار شد اظهار داشت: اينجانب حضورم را در البرز يک افتخار مي دانم و خداوند منان را شاکرم که توفيق خدمتگزاري به مردم فهيم و شهيد پرور استان را نصيب من کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: امروزه همه فعاليت هاي بشري و رشد و توسعه پايدار جوامع وابستگي مستقيم به ضريب امنيت آن جوامع دارد و تحقق ابعاد مختلف اين امنيت، منوط به روزآمدي سازمان هاي تأمين کننده امنيت بوده که نيروي انتظامي يکي از شاخص ترين اين سازمانها در کشور است.
سردار محمديان افزود: پيشرفت و روزآمدي پليس در روش، برنامه، سازماندهي، آموزش، تجهيزات و لوازم و... حاصل نتايج تحقيقات و پژوهش هايي است که انجام مي شود.
اين مقام انتظامي ابراز کرد: بديهي است اگر همکاران ما از سطوح بالاي علمي و آموزشي برخوردار باشند مي توانند در انجام مأموريت ها و تعامل با اقشار مختلف مردم بهتر عمل کنند و طرح هاي خلاقانه تري را در حوزه کاري خود ارائه نمايند.
وي ادامه داد: در حوزه تعالي رفتار سازماني در سال هاي اخير کارهاي زياد و خوبي صورت گرفته که نمود آن را در رويکرد جامعه محورانه پليس شاهديم.
سردار محمديان تأکيد کرد: استفاده از اساتيد و فرهيختگان در بخش هاي مختلف نيروي انتظامي و همچنين بهره گيري از نخبگان و ارتباط تنگاتنگ با مراکز علمي، فرهنگي، هنري و ... در دستور کار پليس قرار دارد که در اين استان نيز در جهت تقويت اين مهم گام هاي بلندتري برخواهيم داشت.
وي تصريح کرد: موضوع آموزش يکي از ارکان مهم کار پليس است که هم به صورت درون سازماني و هم به صورت برون سازماني در دستور کار قرار دارد.
اين مقام مسئول در اين باره توضيح داد: مردم قربانيان جرايم هستند وهرچه آموزش هاي آنها را در حوزه هاي ايمني و امنيتي بالاتر ببريم کمتر دچار مشکلات خواهند شد.
وي گفت: بسياري از جرايم، حوادث و مسائل امنيتي که براي اشخاص به وجود مي آيد به دليل عدم آگاهي آنان از اصول ايمني و امنيتي و يا سهل انگاري نسبت به مراعات قوانين و مقررات و يا به کارگيري آن اصول است.
سردار محمديان يادآور شد: براي افزايش مشارکت شهروندان در توليد و حفظ امنيت بايد به آنها اطلاعات و اگاهي داد تا نگرش صحيحي از اين حوزه در جامعه شکل و تکثيريابد.
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان گفت: امروز ضرورت روزآمدي و دانش بنياني پليس کاملا احساس شده است و نقش دفتر تحقيقات کاربردي در تحقق اين خواسته کليدي است.
در ادامه رئيس مرکز تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي استان البرز اظهار داشت: خوشبختانه البرز يکي از قطب هاي علمي و دانشگاهي کشور محسوب مي شود و ما در استان مراکز علمي و پژوهشي شاخصي داريم که در کنار پليس به ارائه خدمات به مردم مي پردازند.
مجيد شيخ عليزاده بيان کرد: برگزاري ميزگردهاي علمي، برپايي نمايشگاه ها، سخنراني ها، انجام طرح هاي پژوهشي مشترک در زمينه هاي مرتبط با حوزه هاي کاري پليس از جمله کارهايي است که مرکز تحقيقات کاربردي پليس البرز با ساير سازمان ها، نهادها و مراکز علمي و دانشگاهي تعامل خوب و سازنده اي دارد.
رئيس مرکز تحقيقات کاربردي پليس البرز در پايان گفت: بدون تحقيق و پژوهش دچار رکود و عقب ماندگي خواهيم شد بنابراين بايد فرهنگ تحقيق در ناجا ترويج و نهادينه شود چراکه اين مقوله، پايه و مولفه اصلي پويايي نيروي انتظامي است و کارکنان اين دفتر با تمام توان درجهت ارتقاي سطح کمي و کيفي پژوهش در پليس اين استان تلاش مي کنند.
در ادامه رئيس سازمان نظام روانشناسي ومشاوره استان اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 10 سال است که از همکاري تنگاتنگ و مشترک سازمان و نيروي انتظامي مي گذرد و نتايج ارزشمندي در طول اين سال ها به دست آمده است.
دکتر بلياد افزود: يکي از برنامه‌هاي ناجا ارتباط مؤثر و هماهنگ با نهادهاي مختلف به‌منظور کاهش آسيب‌هاي اجتماعي بوده و در اين زمينه سازمان نظام روانشناسي با تمام توان همراه و يار پليس است.
رئيس سازمان روانشناسي و مشاوره البرز در پايان گفت: خوشبختانه تعامل بسيار خوبي با دفتر تحقيقات کاربردي ناجاي استان داريم و اميدواريم با هم افزايي بيشتر اقدامات موثرتري صورت گيرد.
گفتني است در اين جلسه دکتر محرمي معاون پژوهشي دانشگاه پيام نور؛  دکتر تالشي معاون بنياد ملي نخبگان استان؛ مهندس رضايي نسب رئيس اداره کار آفريني استان؛ دکتر جوادي عضو نظام روانشناسي استان؛ دکتر هزار ويسي عضو نظام روانشناسي استان و دکتر شهيداني مسئول پژوهش کميته امداد امام خميني(ره) نيز حضور داشتند و به بيان  مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بعد از دبیرکل سازمان ملل، روسیه نیز خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در نوار غزه شد.

«واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد بامداد پنجشنبه درخواست کرد تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای دسته جمعی یافت‌شده در نوار غزه بعد از هجوم زمینی صهیونیست‌ها، انجام شود.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، نبنزیا در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: «یک تحقیق مستقل بین‌المللی برای محاکمه عاملان آن لازم است».

پیش از این نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خواستار تعیین فوری بازرسان بین‌المللی برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در نوار غزه به منظور مشخص شدن شرایط مرگ صدها فلسطینی شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد