Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@08:27:51 GMT

گزارش تخلفات احمدي‌نژاد ديرهنگام بود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۸۶۳۸

گزارش تخلفات احمدي‌نژاد ديرهنگام بود

خبرگزاري آريا - بهرام پارسايي اظهار کرد: انتشار گزارش ديوان محاسبات از تخلفات نفتي دولت گذشته آن هم بعد از گذشته بيش از 4 سال از پايان آن دولت جاي تعجب دارد. به نظر ميرسد ديوان محاسبات بايد زودتر اين گزارش را ارائه مي داد. همچنان که طبق قانون موظف است سال به سال هزينه‌کرد دستگاه‌ها را به مجلس گزارش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من ارائه دير هنگام اين گزارش تخلف است.
وي افزود: مهم‌تر از گزارش ارائه شده اين است که مجلس مي خواهد درباره اين تخلفات چه کاري انجام دهد؟ صرف خواندن اين گزارش که پيش از اين رسانه‌اي شده گره‌گشا نيست و به نظر بيشتر جنبه تبليغاتي دارد. موضوع مهمتر اين است که مجلس و قوه‌قضائيه مي خواهند چه کاري انجام دهند.
اين نماينده مجلس خاطر نشان کرد: ديوان محاسبات ابزار نظارت و برخورد مجلس است و بايد بعد از اعلام تخلف به آن رسيدگي شود. ضمن اينکه بنا نيست تا کساني در قدرت هستند هر تخلفي مي خواهند بکنند و به آن رسيدگي نشود. سوال اين است که چرا اين تخلفات زودتر اعلام نشده. به نظر ميرسد فضاي کشور به شدت سياسي است و کار نظارت هم سياسي شده يعني يا نظارت وجود ندارد يا اگر هم هست روي آن سرپوش گذاشته مي شود و بعدا که آن افراد از قدرت خارج شدند، يادشان مي افتد با تخلفات برخورد کنند.
اين عضو کميسيون اصل 90 مجلس يادآور شد: اميدوارم حالا که ديوان محاسبات اين گزارش را ارائه کرده نتيجه برخورد و احکام صادره هم اعلام شود و قوه‌قضائيه هم به صورت جدي به اين موضوع ورود کند. البته ما تجربه خوبي از پرونده هاي آقاي احمدي نژاد نداريم. مواردي از تخلفات ايشان در کميسيون اصل 90 بررسي و به قوه‌قضائيه ارجاع شده اما نتيجه‌اي نداده و به آن رسيدگي نشده است. پارسايي در پايان گفت: اميدواريم اين گزارش ديوان محاسبات باعث شود قوه‌قضائيه در زماني کوتاه به اين پرونده ورود کند و به آن رسيدگي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد

دریافت 10 MB کد خبر 6087228

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت