Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@10:32:43 GMT

ملت ما در هیچ زمینه‌ای مذاکره نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۹۹۵۸

ملت ما در هیچ زمینه‌ای مذاکره نمی‌کند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا بدون پرده هدفش را براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بیان می‌کند، همه باید بدانند که دولت این کشور جنین سقط شده‌ای است که نباید به آن دل بست.

حجت الاسلام والمسلمین قابل افزود: جمهوری اسلامی ایران نه تنها موشک‌های بالستیک را کنارنمی گذار بلکه چوپان هایش هم چوب هایشان را نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: شهید حسین فهمیده شجره طیبه بسیج است، نوجوان کوچکی که امام از وی به عنوان رهبر یاد کردند و این کج سلیقگی مسئولان آموزش و پرورش بود که درس این شهید از کتاب‌های آموزشی حذف شد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به شجاعت این نوجوان ۱۳ ساله گفت: آمریکا بداند که ما در خانه هایمان تعلیم دفاع می‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین قابل با بیان اینکه مکتب ما مکتب حسینی است، افزود: مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد، شهادت طفل شش ماهه و نوجوان دارد، امریکا بداند با این تشر‌ها نمی‌تواند ملت ما را از صحنه خارج کند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی سال به سال پر رونق‌تر می‌شود و مسئولان هم باید برای رفع موانع و فراهم کردن اسباب زائران امام حسین (ع) بیشتر تلاش کنند.

پدافند غیر عامل، شهادت مصطفی خمینی، کاپیتولاسیون، از دیگر مناسبت‌هایی بود که امام جمعه قزوین به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

خطبه های نماز جمعه قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های پراکنده برای استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به خروجی مدل‌های هواشناسی برای امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه، گذر امواج متناوب از سطح منطقه اتفاق می‌افتد و باعث ابری و نیمه ابری شدن آسمان خواهد شد.

وی اظهار کرد: وزش باد‌های جنوب شرقی را برای بخش‌های شرقی و جنوبی استان انتظار داریم. برای روز‌های جمعه و شنبه استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد البته بیشتر برای بعدازظهر جمعه بیشتر تاثیرات اتفاق می‌افتد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به فصل بهار و تشکیل ابر‌های همرفتی، احتمال بارش‌ها به صورت رگبار دور از انتظار نیست. به لحاظ دمایی هم کاهش نسبی دما را انتظار داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی