Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان غربي گفت: در ماجراي مدرسه راه شهداي اروميه عده‌اي به دنبال سوءاستفاده از آن بودند ولي ملت ترک و کرد اين شهر اجازه فرصت‌طلبي از اين ماجرا را به کسي نمي‌دهند. به گزارش خبرگزاري تسنيم از اروميه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمين سيد مهدي قريشي امروز در آئين عبادي سياسي نماز جمعه اروميه با دعوت مردم و خود به رعايت تقواي الهي و دوري از محرمات الهي اظهار داشت: بنا به برخي روايت امروز سالروز شهادت امام حسن مجتبي (ع) است و از مساجد و تکيه‌هايي که چنين مناسبت‌هايي را برپا مي‌کنند نهايت قدرداني را داريم و بايد اين‌گونه دين اسلام را ترويج داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اربعين حسيني افزود: اجتماع عظيم که در اطراف قبر امام حسين(ع) برپا مي‌شود قدرت و اتحاد دين اسلام را نمايش مي‌دهد ولي متأسفانه در اين ميان عده‌اي هستند که در فضاي مجازي اين مهم را مورد نقدهاي نابه‌جا قرار مي‌دهند که هيچ مفهومي نمي‌تواند داشته باشد.
قريشي بيان کرد: اين‌که عده‌اي از زيارت اربعين انتقاد مي‌کنند بسيار کار نابجايي انجام مي‌دهند چراکه اهل بيت (ع) به اين مهم ما را دعوت کرده‌اند و عده‌اي هستند که پياده‌روي را مورد هجمه قرار مي‌دهد در حالي که نمي‌دانند به پياده‌روي براي زيارت بسيار در دين اسلام توصيه شده است.
وي خاطرنشان کرد: هر فردي با پاي پياده به زيارت امام حسين (ع) برود براي هر قدمي که برمي‌دارد خداوند متعال برايش يک هزار حسنه در اعمال وي مي‌نويسد و يک هزار از کارهاي زشت وي را مورد بخشش قرار مي‌دهد بنابراين افرادي که اين اجتماع را زير سوال مي‌برند کار ناپسندي مي‌کنند.
نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان غربي گفت: زيارت اربعين نشان از اتحاد امت اسلامي در جاي‌جاي دنياست که اين روز را براي سرور و سالار شهيدان دور هم جمع مي‌شوند و به عزداراي مي‌پردازند و در نهايت چنين اقدامي سبب ماليدن پوزه آمريکا و متحدانش به خاک مي‌شود.
وي تأکيد کرد: مسئولان شهرستاني، استاني و کشوري بايد مشکلات کشاورزان را بيش از پيش مورد توجه قرار دهند و انتظار از استاندار آذربايجان غربي زياد است و اين مشکلات نيز برخي مواقع از طرف کارخانه‌داران بر کشاورزان روا داشته مي‌شود به‌گونه‌اي که در آخرين دقايق اقدام به خريد محصولات مي‌کنند.
امام جمعه اروميه يادآور شد: يکي از دلايل برطرف نشدن مشکلات مالي جامعه ما به سبب رحم نکردن به يکديگر در معاملات و کارهاي اقتصادي است بنابراين از همگان درخواست مي‌شود تا به يکديگر رحم کنند تا برکت الهي در زندگي‌مان افزايش يابد.
وي با اشاره به حادثه احير در مدرسه راه شهداي در منطقه اسلام آباد اروميه اظهار داشت: تخلفي در اين مدرسه به وقوع پيوست که قابل قبول نيست از اين رو از مسئولان درخواست مي‌شود برخورد جدي کنند که اين‌گونه نيز عمل شده است و در اين ميان نبايد عده‌اي از وضعيت سوءاستفاده کنند.
خطيب نماز جمعه اروميه گفت: مسئولان بايد با عده‌اي که در اين ميان از آب گل‌آلود ماهي مي‌گيرند برخورد جدي کنند و نمي‌توان به بهانه اقدامي ناشايست چندين مکان را مورد هجمه قرار داد و به اموال مردم تجاوز کرد و کساني‌که اين کارها را مي‌کنند بايد بدانند نظام جمهوري اسلامي، ملت شيعه و سني و مردم کرد و ترک چنين اجازه‌اي را به کسي نمي‌دهند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟

مهدی فرجی ـ تهیه‌کننده سریال «نون خ» ـ راضی است که اجازه داده‌اند در این مجموعه به قصه کولبرها بپردازند. او در عین حال می‌گوید: در این سریال دو خط قرمز ـ یکی مسائل دینی و دیگری قومیتی ـ را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نشست خبری سریال «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا (مدیر گروه طنز سیمافیلم)، مهدی فرجی (تهیه‌کننده) و سه تن از بازیگران این سریال از جمله صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی صبح امروز سه شنبه ـ ۱۱ اردیبهشت ـ در سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست بیان کرد: همان‌طور که در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود. از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

در ادامه وروایی ـ بازیگر نون خ ـ گفت: شرایط کپرنشین‌هایی که دیدم برایمان سخت و ناراحت‌کننده بود. عموم مردم در استان‌ها سریال «نون خ» را دوست داشتند و تاکید داشتند درباره قومیت‌ها باز هم کار شود. 

همچینین صهبا شرافتی در سخنانی گفت: فصل پنجم برای من چالش برانگیز بود از رانندگی اتوبوس که پایه دو نداشتم اما با کمک دوستان از پس آن برآمدم. 

او گفت: «نون خ ۵» فضای متفاوتی داشت، پستی و بلندی داشت، چابهار زیبا رفتیم، سپس به کولبرها در فضای زمستانی رسیدیم و خودم کار را دوست داشتم امیدوارم که توانسته باشم به شخصه لبخندی را به لب بیاورم.

بازیگر سریال «نون خ» گفت: مخاطبان درخواست ساخت فصل جدید را از ما دارند. 

نوربخش نیز در سخنانی گفت: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ ۵» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو