Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:37:02 GMT

پیاده روی اربعین نماد وحدت مسلمانان جهان است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۰۲۸۶

پیاده روی اربعین نماد وحدت مسلمانان جهان است

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: آیین پیاده روی اربعین حسینی نماد وحدت مسلمانان جهان و ارادت به اهل بیت پیامبر (ص) است که هرساله تمام دنیا آن را مشاهده می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: آیین اربعین حسینی همه ساله باشکوه تر از سال های قبل برگزار شده و مسلمانان جهان عشق و ارادت خود را نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز داشت: چند سالی است که آیین پیاده روی اربعین حسینی برگزار می شود و مردم ایران و مسلمانان جهان حضور گسترده ای در آن دارند.
حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: سال جاری نیز به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان آیین پیاده روی اربعین حسینی در امنیت کامل و باشکوه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد عشق و ارادت خاصی به علمای دینی دارند و همواره نیز آن را نشان داده اند.
حجت الاسلام موسوی اعظم بیان کرد: این موضوع مهم روز گذشته در نخستین کنگره ملی بزرگداشت مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده فقید مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به اثبات رسید.
وی افزود: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تعامل و همکاری لازم را برای برگزاری این کنگره ملی انجام دادند و به طرز باشکوه و با حضور گسترده مردم استان نیز برگزار شد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: این کنگره ها برای تکریم علمای دینی و بررسی ابعاد شخصیتی آنان است و باید به طور مستمر در کهگیلویه و بویراحمد و سایر نقاط کشور برگزار شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: عباسعلی نقی یان
7535/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج