Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نمایشگاه عکس نسل‌کشی مردم مسلمان میانمار در انتهای شبستان مصلی امام خمینی(ره)؛ محل برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات برپا شده است.

در این نمایشگاه 50 قطعه عکس از جنایات رژیم نژادپرست میانمار در قبال مردم مسلمان میانمار و نسل‌کشی مردم روهینگیا که توسط چند تن از عکاسان خبری بین‌المللی گرفته شده است، در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاسان این مجموعه شامل پائولا برونستین، اسلامیل فردوس و مامونور رشید از نزدیک گوشه‌ای از جنایاتی را که در حق اقلیت مسلمان میانمار در حال وقوع است را به تصویر کشیده‌اند.

نکته بارز در این مجموعه عکس، ظلم و ستم روداشته شده در حق کودکان معصومی است که رژیم میانمار با چراغ سبز امریکا و اسرائیل اعمال می‌کنند و عکاسان سعی بر آن داشته‌اند که با استفاده از هنر خود و با استفاده از زوایای مبتکرانه و خلاقانه‌ای این لحظاتی رقت‌بار را به ثبت برسانند.

تمرکز عکاسان این نمایشگاه بر روی کودک‌کشی مردم میانمار و روستای روهینگیا با این هدف صورت گرفته است تا حساسیت دولتمردان جهان و آنهایی که داعیه‌دار حقوق بشر هستند را نسبت به این نکته که اگر جنگ بر سر اعتقاد و مذهب است پس این میان کودکان چه گناهی مرتکب شده‌اند را برانگیزانند.

یادآور می‌شود، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات از 5 تا 12 آبان در مصلی امام(ره) دایر است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد آغاز به کار کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079132 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان