Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بوشهر، علی موذنی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به اینکه راهپیمایی مسلمانان در مراسم اربعین حسینی سال به سال گسترش می‌یابد اظهار داشت: راهپیمایی مسلمانان در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی، نشان از عشق و علاقه زائران حسینی به ائمه اطهار(ع) و نمایش اقتدار و اتحاد مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای خدمات به زائران حسینی در کربلای معلی اقدامات خوبی انجام شده است افزود: با مشارکت آحاد مختلف مردم و خیران در راستای ارائه خدمات به زائران حسینی در اربعین حسینی موکب‌های مختلفی برای اسکان و پذیرایی از زائران برپا شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر  از برپایی 40 موکب از سوی مردم ولایت‌مدار استان بوشهر خبرداد و گفت: 40 موکب استان بوشهر برای ارائه خدمات در داخل مرز و مسیرهای مختلف تا کربلای معلی برپا شده که از 5 آبان آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است.

موذنی با بیان اینکه خیران استان بوشهر ۱۳ موکب در کربلای معلی برپا کرده‌اند خاطر نشان کرد: 4 موکب در شلمچه، 2 موکب در نجف و کوفه، 12 موکب در مسیر نجف به کربلا و 9 موکب در مسیر منتهی به شلمچه برای ارائه خدمات اسکان و پذیرایی برپا شده است.

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز بین 500 تا 3 هزار نفر می‌توانند در موکب‌های استان بوشهر اسکان داده شوند گفت: اقدامات لازم برای پذیرایی 100 نفر تا 5 هزار نفر در موکب‌های مختلف استان بوشهر برپا شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر  با بیان اینکه موکب‌های اربعین حسینی شناسنامه‌دار هستند، خاطرنشان کرد: تمامی موکب‌ها در داخل، سرمرز و خارج از مرز، دارای مجوز و کد شناسایی هستند.

موذنی بیان کرد: این موکب‌ها در شهر نجف، در مسیر نجف به کربلا، در شهر کربلا و در مسیر به مرز شلمچه توسط ستاد عتبات عالیات استان بوشهر با مشارکت خیران بوشهری برپا  شده است.

انتهالی پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود