Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پرواز شماره IR3421 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار بود صبح امروز انجام شود که اعلام شد هواپیمای مورد نظر در پرواز به اروپا دچار مشکل و تأخیر در بازگشت شده و بنابراین مسافران باید در هتل فرودگاه امام خمینی (ره) اقامت کرده و ساعت 14 برای پرواز به فرودگاه برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این رابطه به مسافران اعلام شد پرواز در ساعات بعد از ظهر انجام می‌شود

بنابر این گزارش اما با گذشت 8 ساعت از تأخیر همچنان از انجام پرواز خبری نیست و به مسافران گفته می‌شود احتمالاً پرواز در ساعت 19:30 تا 20 امشب انجام خواهد شد و حتی احتمال لغو پرواز نیز دور از انتظار نیست.

یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار فارس گفت:‌با شدت گرفتن اعتراضات کارکنان فرودگاه از مسافران خواسته‌اند برای دریافت کارت پرواز مراجعه کنند اما به نظر می‌رسد این نیز اقدامی برای سرگرم کردن مسافران است تا چند ساعت دیگر هم بگذرد.

به گفته این مسافر پرواز هواپیمایی ایران‌ایر، سرگردانی مسافران را در فرودگاه امام خمینی (ره) کلافه کرده است و کسی نیز پاسخگوی اعتراضات نیست.

 

 

 

 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد

هواپیمایی سپهران از ایران کم تاخیر ترین شرکت در بین تمامی شرکت های بین المللی فرودگاه نجف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام رسمی کشور عراق ، هواپیمایی سپهران عنوان نخست کمترین تاخیر را در فرودگاه پرتردد نجف بدست آورد.

هواپیمایی سپهران در این رده بندی بالاتر از شرکت های مطرح جهان همچون قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فلای دبی و حتی هواپیما ملی عراق قرار گرفت و برگ زرینی در صنعت هوانوردی ایران را خارج از مرزهای کشورمان ثبت کرد.

هواپیمایی سپهران بیش از 208 پرواز در ماه به فرودگاه نجف از تهران و مشهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!