Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اخبار رسیده دقایقی پیش و به دنبال انفجاری که در یکی از بخش های پالایشگاه نفت تهران رخ داد، متأسفانه 7 نفر از کارگران این مجموعه در دهم جان خود را از دست دادند. حداقل 3 کارگر دیگر نیز به شدت آسیب دیده اند که عملیات درمانی و مراقبت های ویژه برای آنها آغاز شده است. به گزارش «تابناک»، یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران بعد از ظهر جمعه دچارحریق  شد؛ آتشی که خیلی زود خسارت های مادی و جانی آن مشخص شد و بر اساس اخبار رسیده دست کم جان 7 نفر از هموطنانمان را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  مسئول واحد آتش نشانی شهرداری باقرشهر در این خصوص گفت: حدود ساعت ۱۶ وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران به آتش نشانی باقرشهر اعلام شد.

ابوالفضل رضایی ادامه داد: به محض این که زنگ وقوع حریق در این واحد آتش نشانی به صدا در آمد و آتش نشانان در حال خروج برای اطفاء حریق بودند، تماسی از پالایشگاه نفت گرفته و از اطفاء حریق خبر داده شد.

وی گفت: بر این اساس ماموریت آتش نشانی باقرشهر لغو شد.

به گزارش مهر، طبق افراد حاضر در محل در اثر این حادثه ۱۰ نفر کشته و زخمی شدند.

پالایشگاه نفت تهران در جاده قدیم قم و نرسیده به باقرشهر واقع شده است.

 این خبر تکمیل می شود

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در عراق شروع شد

همزمان با تهاجم آمریکا به خاک عراق ، تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش و الحشد الشعبی در غرب استان الانبار حمله کردند. ناطقان: به نقل از شبکه المیادین، درگیری‌های ارتش و الحشد الشعبی با تروریستهای داعشی در بزرگراهی در منطقه الصکار در غرب استان الانبار ادامه دارد.

این یورش ساعاتی پس از حمله آمریکا به منطقه القائم و عکاشات در غرب عراق صورت می‌گیرد.

جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

آمریکا مدعی است که این حملات در اقدامی تلافی جویانه نسبت به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در پایگاهی در شمال شرق اردن صورت گرفته است.

یحیی رسول سخنگوی نیروهای مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت که این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است. منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت