Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:06:13 GMT

برد خفیف شمس در شروع با گیتی پسند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۹۷۵۹

برد خفیف شمس در شروع با گیتی پسند

با برگزاری 5 دیدار همزمان مسابقات دور برگشت لیگ برتر فوتسال آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خانه فوتسال، سوت آغاز رقابتهای نیم فصل دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران نواخته شد و با برگزاری ۵ دیدار همزمان رقابت برای کسب عنوان قهرمانی و ادامه جدل برای بقا در لیگ برتر دوباره اغاز شد. این ۵ بازی در شرایطی اغاز شد که همزمانی این دیدار با دربی سنتی در فوتبال ایران این مسابقات را از نظر تعداد تماشاگران تحت تاثیر خود قرارداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گیتی پسند اصفهان ۳ – هیات فوتبال قم ۱

گلزنان : محمد کشاورز و محمد زارعی و علی اصغر حسن زاده (گیتی پسند اصفهان )، علی عباسی ( هیات فوتبال قم )

 

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از شوک ایجاد کرده با تغییر سرمربی و اخراج افضل و امدن شمس به دنبال شروع مجدد و مقتدرانه در لیگ بود. گیتی پسندی ها در این دیدار خانگی مقابل حریف پایین جدولی کار سختی روی کاغذ نداشتند اما در درون زمین تیم قمی تیم دست و پا بسته ای نبود و بازی نزدیک دو تیم با حملات گیتی پسند  و ضدحلات خفیف هیات فوتبال با حساب دو بر یک به سود تیم گیتی پسند به پایان رسید. در نیمه دوم هم گیتی پسندی ها موفق به زدن گل سوم شدند تا با خیال راحت تر به اداره بازی بپردازند تا حسین شمس فرصت داشته باشد تا تیم جدیدش را بر مبنای اصول خودش بازسازی کند. این بازی کم نوسان با برتری خفیف گیتی پسند مقابل تیم انتهای جدولی به پایان رسید.

 

 

شهرداری ساوه ۴ – پارسیان شهرقدس ۳

گلزنان: وحید شفیعی ۳ و ناصر بابایی( شهرداری ساوه )، شهرام شریف زاده ۲ و علیرضا صابری ( پارسیان شهرقدس )

 

حساس ترین دیدار این روز لیگ برتر در ساوه برگزار می شد. نه به خاطر جایگاه دو تیم، که حضور دو مربی کارکشته روی نیمکت دو تیم رقابت جذاب و همیشگی این دو مربی کار را برای علاقه مندان جذاب کرده بود. این دو مربی که هر دو به تازگی تیم هایشان را تحویل گرفته اند، بازی پایاپایی داشتند.  در همان دقایق ابتدایی تیم پارسیان توسط شریف زاده به گل رسید اما خیلی زود این گل با ضربه شفیعی پاسخ داده شد تا کار با تساوی ادامه یافته و در نیمه اول به پایان برسد. در نیمه دوم هم پارسیانی ها بودند که زودتر به گل رسیدند. اما این گل هم دوام نداشت و ناصر بابایی کار را به تساوی رساند تا هیجان در اوج خود ادامه داشته باشد. در ادامه بار دیگر شریف زاده تیم پارسیان را پیش انداخت اما این بار هم تیم رضا لک به بازی بازگشت و توانست گل سوم را به ثمر برساند. اما در حالی که تیم پارسیان سه بار از شهرداری پیش افتاده بود تیم شهرداری با درخشش شفیعی زودتر از حریف به گل چهارم رسید. در حالی که کمتر از دو دقیقه به پایان بازی مانده بود به علت اعتراض کادر فنی تیم پارسیان بازی برای دقایقی قطع شد. در شروع مجدد بازی هم شهرداری ها از برتری خود به خوبی حفاظت کردند تا پارسیانی ها در بازی ای که ۳ بار از حریف پیش افتادند بهره ای نبرده و تیم شهرداری به سه امتیاز ارزشمند بازی برسد.

 

 

مقاومت البرز ۳ – ارژن شیراز دو

گلزنان : حمیدرضا ره انجام و الیاس براتی و علیرضا محمودی ( مقاومت البرز )، مصطفی رحمانی و مهران هاشمی ( ارژن شیراز )

تیم فوتسال مقاومت البرز که در نیم فصل اول لیگ برتر شروع خوب و دلچسبی نداشت و حتی کادر فنی این تیم تا مرز اخراج هم پیش رفته بود در نیمه دوم دور رفت توانست نتایج خوبی کسب کند و در جدول ارتقا یابد. اما شاگردان کیانفر در نیم فصل دوم مقتدرانه اغاز کردند تا نشان دهند روزهای نیم فصل اول تکرار نخواهند شد. تیم مقاومت در خانه مقابل ارژن بازی را موفق اغاز کرد و خیلی زود به گل اول و دقایقی بعد به گل دوم رسید تا با مدیریت بازی نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به پایان رسیده و مقاومتی ها شرایط خوبی برای نیمه دوم داشته باشند. در اغاز نیمه دوم هم مقاومتی ها بیکار ننشستند و خیلی زود به گل سوم دست یافتند تا کار ارژنی ها دشوارتر شود. ارژنی ها سرانجام در دقایق پایانی توانستند دو تا از گلهای بازی را جبران کنند اما شاگردان کمالی دیر از خواب بیدار شدند و در نهایت فرصت به تساوی کشاندن بازی را به دست نیاوردند تا بازی با حساب ۳-۲ به سود مقاومت البرز به پایان برسد.

 

 

مقاومت قرچک ۳ – آتلیه طهران قم یک

گلزنان : محمد نجف زنگی و مصطفی نعمت وند ۲ ( مقاومت قرچک )، ناصر اطمینان ( آتلیه طهران قم )

رقابت دو تیمی که فصل گذشته در لیگ دسته اول با هم رقابت می کردند و در این فصل لیگ برتر با نمایش های خوب خود و نتایج قابل قبولشان تحسین همگان را به خود اختصاص دادند جذابیت های خاص خود را داشت. تیم مقاومت قرچک که  با وجود دربی از حمایت پرشور هوادارانش بهره می برد در نیمه اول نتوانست کار به جایی ببرد اما در اغاز نیمه دوم شاگردان زرخانلی موفق شدند به گل اول دست یابند تا در خانه از حریف پیش بیفتند در ادامه هم نعمت وند اختلاف را به دو رساند اما اتلیه ای ها خیلی زود یکی از گلها را جبران کردند تا بازی با اختلاف یک در جریان باشد. نیمه دوم بازی بر خلاف نیمه اول پرگل و دیدنی بود. پس از دقایقی ارام تر شدن بازی قرچکی ها توسط نعمت وند بار دیگر به گل رسیدند تا کار تیم قمی به پایان برسد و بازی با نتیجه سه بر یک به سود تیم مقاومت قرچک به پایان برسد.

 

 

آذرخش بندرعباس ۴ – فرش آرای مشهد ۲

گلزنان : محمد بنی اسدی و میثم خیام ۲ و میثم برمشوری ( آذرخش بندرعباس ) ،هادی احمدی و سروش احمدنیا( فرش آرای مشهد )

دیگر دیدار این هفته در بندرعباس به میزبانی اذرخش بود. جایی که تیم فرش آرای برای این دیدار فاصله بسیار زیاد مشهد تا بندر را طی کرده بود. اذرخشی ها در این دیدار نیاز بیشتری به گل و برتری داشتند و عطششان برای برد کمک کرد تا در نیمه اول با یک گل برتری به رختکن بروند .  در نیمه دوم تلاش فرشی ها برای زدن گل تساوی ادامه داشت اما اخراج مصطفی طیبی کار را برای این تیم سخت تر از قبل کرد تا در همین شرایط اذرخشی ها به گل دوم برسند و در استانه برد قرار گیرند. در این بازی پربرخورد تیم فرش ارا توانست اختلاف را توسط هادی احمدی کم کند و به کسب امتیاز نزدیک شود اما اخراج نابهنگام ابراهیم حاجتی کار را دوباره برای خبیری سخت کرد و شاگردان روزپیکر به گل سوم و چهارم  رسیدند تا تقریبا کار برای میهمان مشهدی تمام شود. در ادامه مشهدی ها یک بار دیگر به گل رسیدند اما فایده ای نداشت تا بازی با حساب ۴-۲ به سود تیم میزبان پایان یابد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلومینیوم در اراک رفت و در شرایطی که با دو گل پرسپولیس در نیمه اول به نظر می‌رسید آنها صعود راحتی را تجربه می‌کنند اما کار در دقایق پایانی گره خورد.

در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار آلومینیوم بود و آنها فشار زیادی روی دروازه امیررضا رفیعی آوردند اما او ایستادگی خوبی داشت و در نهایت در دقیقه ۸۵ دروازه خود را برای نخستین بار در پرسپولیس توسط مهدی لیموچی باز شده دید.

او که چهار کلین شیت متوالی برابر ذوب آهن، گل گهر، ملوان، نفت آبادان داشت، بدون محاسبه وقت‌های تلف شده سرانجام بعد از ۴۴۴ دقیقه در پرسپولیس گل خورد.

رفیعی چند دقیقه بعد نیز درحالی که دید مناسبی نداشت با شوت فوق العاده شروین بزرگ گل دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!