Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس کنفرانس یهودی آمریکا که به عربستان سفر کرده است اعلام کرد که مسئولان سعودی خواهان برقرای روابط تجاری با رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از "العهد"؛ در ادامه سریال عادی سازی غیررسمی روابط میان "ریاض" و "تلاویو"، "جک روسن" –رئیس کنفرانس یهودی آمریکا- در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که اکنون به عربستان سفر کرده است و طی سفر احساس کرده که این کشور برای تجارت با رژیم صهیونیستی تمایل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"جک روسن" با انتشار تصاویری از خود در حاشیه شرکت در کنفرانسی که در عربستان برگزار شد، تأکید کرد که عربستانی ها خواهان ایجاد روابط تجاری با اسرائیلی ها هستند.

در تأیید این گفته "روسن"، روزنامه نگاری صهیونیست با نام "گویل لایدن"در توئیتی جنجال برانگیز نوشت: "ما عملا بایکدیگر روابط تجاری داریم، ولی به صورت مخفیانه."

جک روسن همچنین نوشت: "طی حضورم در عربستان، احساس کردم که سعودی ها نسبت به سیاست واشنگتن نگران هستند."

علاوه براین، در راستای عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، "عبدالله الجنید" –روزنامه نگار بحرینی- نیز با شبکه ده این رژیم مصاحبه و به جمهوری اسلامی ایران حمله ور شد. او در این مصاحبه به صراحت نسبت به رژیم اشغالگر اسرائیل ابراز دوستی کرد.

"الجنید" از حامیان رژیم آل خلیفه در بحرین گفت: "ایران تهدید مستقیمی برای امنیت ملی اسرائیل و همچنین ما به شمار می رود."

پایان پیام/478

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح

به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه عربستان با بالا گرفتن احتمالات برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، در این خصوص به تل آویو هشدار داد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه عرب نیوز، عربستان سعودی امروز دوشنبه در مورد خطرات حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به عنوان بخشی از کارزار "خونین" و "نظام‌مند" خود برای یورش به تمام مناطق نوار غزه و آواره کردن ساکنان آن هشدار داد.

این هشدار پس از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی به ده‌ها هزار نفر در شهر رفح در جنوب غزه دستور داد تا اوایل روز دوشنبه آن منطقه را تخلیه کنند. این مساله حاکی از این است که احتمالا یک حمله زمینی به رفح که مدت‌ها از سوی صهیونیست‌ها وعده داده شده بود، قریب‌الوقوع باشد.

وزارت خارجه عربستان عنوان کرد که این کشور قاطعانه نقض مستمر قوانین بین المللی توسط نیروهای اسرائیلی که بحران انسانی در غزه را تشدید می‌کنند و تلاش های صلح بین المللی را تضعیف می‌نماید، رد می‌کند.

این وزارتخانه مجدداً درخواست عربستان را از جامعه بین‌المللی برای مداخله فوری بمنظور توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی تجدید کرد.

فولکر ترک، مسئول حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که دستورات اسرائیل برای جابجایی فلسطینیان از رفح غیرانسانی است و آنها را در معرض خطر و بدبختی بیشتر قرار می‌دهد. او هشدار داد که چنین اقداماتی گاهی می‌تواند به جنایت جنگی تبدیل شود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903697

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست