Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@21:25:54 GMT

بهترين پرسپوليس دهه نود تا هفته نهم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۲۴۷۰

بهترين پرسپوليس دهه نود تا هفته نهم

خبرگزاري آريا - پرسپوليس در ليگ هفدهم از نظر امتيازگيري بهتر از سه فصل گذشته اش عمل کرده است.
به گزارش "ورزش سه" پرسپوليس بعد از برد در دربي 85 توانست رکورد امتيازگيري اش در فصل گذشته را بشکند و اين در حالي است که اين تيم با اين وجود در رتبه دوم جدول قرار دارد.
پرسپوليس با برانکو ايوانکوويچ در ليگ شانزدهم که در نهايت منجر به قهرماني اين تيم شد در پايان هفته نهم 19 امتياز گرفته بود و البته در صدر جدول رده بندي قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال اما اين تيم در پايان هفته نهم 20 امتياز گرفته است؛ اما با يک بازي کمتر از پارس جنوبي در رده دوم قرار دارد. پرسپوليس اگر بازي عقب افتاده اش برابر صنعت نفت آبادان را هم با برد پشت سر بگذارد مي تواند علاوه بر رسيدن به صدر جدول رکورد يک امتياز بيشترش را نسبت به فصل گذشته حفظ کند.
کدام پرسپوليس بهتر است؟
برخي از علاقمندان و کارشناسان فوتبال معتقدند که پرسپوليس در فصل قبل و حتي فصل قبل از آن نمايش بهتري داشت؛ اما نگاهي به عملکرد پرسپوليس در امتيازگيري نشان مي دهد اين تيم در فصل جديد با وجود تمام انتقادها و کمبودهايي که داشته نتايج بهتري گرفته است. پرسپوليس در ليگ شانزدهم و در پايان هفته نهم تنها يازده گل زده بود؛ اما در اين فصل و در همين تعداد هفته هفده گل زده است. البته پرسپوليس در پايان هفته نهم ليگ شانزدهم تنها سه گل خورده بود؛ اما اکنون شش گل خورده است. پس نتيجه عملکرد پرسپوليس نشان مي دهد که اين تيم از نظر هجومي تيم به مراتب بهتري از فصل قبل بوده هرچند از نظر تدافعي افت کرده است. هرچند نبايد فراموش کنيم برانکو در اين فصل سيدجلال حسيني کاپيتان و ستون اصلي خط دفاعي تيمش را در اکثر بازي ها در اختيار نداشت و اين شايد دليل مهمي براي تعداد گل هاي خورده اين تيم باشد.

آمارهاي قبلي سو تفاهم بود
اما پرسپوليس در ليگ پانزدهم و در پايان هفته نهم آماري کاملا متفاوت با امروزش داشت. اين تيم در چنين زماني در ليگ پانزدهم با يازده امتياز در رده دوازدهم قرار داشت و اين درحالي بود که استقلال رقيب هميشگي اش با هجده امتياز صدرنشين بود. نکته جالب در اين جا اين است که پرسپوليس امسال نيز از صدرنشين ليگ پانزدهم يعني استقلال تا اينجاي فصل امتيازات بهتر و بيشتري کسب کرده است. استقلال در ليگ پانزدهم و در همين زمان 15 گل زده و 10 گل خورده بود که با توجه به آمار 17 گل زده و 6 گل خورده بازهم پرسپوليس پيروز اين مقايسه خواهد بود. در ليگ چهاردهم نيز پرسپوليس در پايان هفته نهم با دوازده امتياز و با آمار عجيب ده گل زده و يازده گل خورده در رده هشتم جدول قرار داشت. بهترين نتيجه پرسپوليس در سال هاي اخير و بعد از دو فصل اخير در ليگ سيزدهم رقم خورده که اين تيم در هفته نهم با هفده امتياز، 8 گل زده و 3 گل خورده در رده دوم قرار داشت. در ليگ دوازدهم و در پايان هفته نهم نيز پرسپوليس وضعيت خوبي نداشت و با هفت امتياز، 5 گل زده و 10 گل خورده در رده پانزدهم جدول بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!