Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:47:02 GMT

دلیل اصلی مرگ در عمل لیپوساکشن چیست؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۳۰۰۱

دلیل اصلی مرگ در عمل لیپوساکشن چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر علی بیژنی، در نشست خبری اولین کنگره بین المللی بزرگان جراحی پلاستیک در ایران، اظهار داشت: این کنگره برای اولین بار از دوم تا پنجم آبان ۹۶ در تهران برگزار می شود و قرار است دستاوردهای علمی و پزشکی این رشته مورد تبادل قرار بگیرد.

 وی با اشاره به وجود ۳۳۰ جراح پلاستیک و زیبایی در کشور، گفت: متاسفانه این رشته از دخالت سایر گروه های پزشکی رنج می برد، بطوریکه پزشک عمومی، جراح عمومی، متخصص بیهوشی، ارتوپد و حتی تکنسین اتاق عمل هم لیپوساکشن می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیژنی با اشاره به هزینه پایین عمل زیبایی و پلاستیک در ایران، افزود: وجود پزشکان مجرب و همچنین هزینه پایین عمل جراحی زیبایی و پلاستیک در ایران در مقایسه با سایر کشورها، باعث شده افراد زیادی از کشورهای همسایه و منطقه به ایران بیایند.

 به گفته بیژنی، هزینه عمل رینو پلاستی در دنیا بین ۵ تا ۶ هزار دلار است، در حالی که این عمل در ایران با ۱۵۰۰ دلار انجام می شود.

 رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با عنوان این مطلب که هیچ عمل جراحی بدون عارضه نیست، افزود: یک سری عارضه به علت ناآگاهی پزشک رخ می دهد.

 وی از آمبولی به عنوان عارضه مرگبار در عمل لیپوساکشن نام برد و گفت: متاسفانه چنین تلقی می شود که عمل لیپوساکشن برای لاغری است که اصلا اینطور نیست.

 در ادامه بابک نیکومرام دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، با عنوان این مطلب که جراحی زیبایی در دنیا تعرفه ندارد، گفت: برای اینکه از انجام عمل های زیبایی غیر ضروری جلوگیر کنیم، باید این نوع جراحی ها، گران ترین عمل ها باشند.

 وی با اشاره به وجود تعرفه جراحی زیبایی در ایران، افزود: تعرفه جراحی زیبایی حداکثر ۲ برابر تعرفه معمولی است، از همین رو ما به وزارت بهداشت پیشنهاد داده ایم که این نوع جراحی ها تعرفه نداشته باشد .

 نیکو مرام، از جراحی زیبایی به عنوان عمل لوکس نام برد و گفت: وقتی این عمل در دنیا لوکس تلقی می شود و بیمه ها نیز پوشش نمی دهند، دلیلی ندارد برای آن تعرفه تعیین کنیم. زیرا، قرار نیست به همه مردم متقاضی عمل زیبایی، سوبسید بدهیم که بیایند و عمل زیبایی انجام دهند.


منبع خبر: الودکترر

انتهای پیام/

از عوارض لیپوساکشن آگاه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • زیبایی خیره کننده جزایر ناهموار و منحصر به فرد لوفوتن در نروژ (فیلم)
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است