Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سروآباد گفت: در راستای ارتقای بهداشت آب و کیفیت خدمات و به منظور افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین، سامانه هوشمند تزریق آب ژاول راه اندازی و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، ابوبکر مردی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا پیش از راه اندازی این سامانه، کار کلرزنی در ایستگاه پمپاژ سروآباد به صورت دستی انجام می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال و از محل اعتبارت عمرانی و جاری شرکت آبفا اجرا شد و در آن فعالیت هایی چون احداث اتاق کلرزنی، خرید و راه اندازی تجهیزات هوشمند، تزریق کلر و همچنین تأمین آب ژاول مصرفی به مدت یکسال انجام گرفته است.   

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سروآباد ادامه داد: روش کار این سیستم بدین صورت است که به تناسب مقدار کلر اندازه گیری شده خروجی ایستگاه پمپاژ، مقدار تزریق را تنظیم می کند و از ایجاد نوسان در مقدار کلر باقی مانده جلوگیری به عمل می آورد.

وی تصریح کرد: همچنین با استفاده از ماژول های به کار برده شده در این سیستم، امکان گزارش گیری و دریافت اطلاعات تزریق کلر از طریق پیامک و اتصال به سیستم تله متری امکانپذیر می باشد.

مردی خاطرنشان کرد: امور آب و فاضلاب شهر سروآباد، ارتقای بهداشت آب و کیفیت خدمات و در نتیجه افزایش میزان رضایت شهروندان و مشترکین را جزو مهمترین وظایف و رسالت های خود می داند و تلاش دارد تا هرچه بیشتر در این راستا کوشش نماید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود

مجتبی میهن‌پرست معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان ایلام اظهار کرد: فعالیت این سیستم از عصر امروز و با رشد ابر و بارش‌های پراکنده باران آغاز می‌شود و تا اواسط روز شنبه هفته آتی این بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برای سامانه فوق هشدار سطح نارنجی صادر شده است، افزود: بارش‌های این سیستم به صورت رگبار بهاری است که طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه به تناوب و به صورت نقطه‌ای و منقطع شدت می‌یابد.

میهن پرست ادامه داد: این سیستم از ظرفیت بارشی قوی برخوردار است و کل استان را در برمی‌گیرد، اما هسته اصلی نزولات جوی سامانه مذبور در مناطق شمال، مرکز شرق و جنوب شرق استان است.

وی اضافه کرد: این سامانه بارشی همراه با رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد، صاعقه، وزش باد شدید لحظه‌ای و بارش‌های تند رگباری است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام یادآور شد: آبگرفتگی مسیل‌ها و رودخانه‌ها، بروز روان آب و اختلال در تردد از جمله پیامد‌های این سیستم خواهد بود.

میهن پرست در خصوص احتمال آسیب دیدن باغات و اراضی زراعی، عدم صعود به ارتفاعات به علت خطر اصابت صاعقه، تحکیم سازه‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و خشکه‌رود‌ها هشدار داد.

میهن پرست بیان کرد: دمای هوای روزانه در مدت فعالیت سیستم بین هشت تا ۹ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود