Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با افتتاح رسمی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه؛ دفتر تجاری استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این بندر اقتصادی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرای بازرگانان ایران در آستراخان روسیه با حضور استاندار آستراخان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، رییساتاق مشترک ایران روسیه، جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و 13 نفر از رؤسای اتاق‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقامات محلی آستراخان روسیه رسماً افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر تجاری و غرفه ارائه محصولات استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم افتتاح شد و بازدیدکنندگان از برخی محصولات تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

در این نمایشگاه برخی از مهم‌ترین محصولات تولیدی استان کهگیلویه وبویراحمد در کنار تولیدات ۱۴ استان دیگر جمهوری اسلامی ایران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

با راه‌اندازی دفتر اختصاصی کهگیلویه وبویراحمد در سرای بازرگانان ایران در کشور روسیه که همزمان شده است با برنامه‌های روز ملی صادرات در هفته اخیر، به‌زودی شاهد خبرهای خوبی در حوزه صادرات استان خواهیم بود و تولیدکنندگان استان می‌توانند محصولات باقابلیت صادراتی خود را از طریق دفتر و غرفه اختصاصی استان کهگیلویه وبویراحمد در آستراخان روسیه به بازرگانان روسی معرفی و بفروش برسانند.

این رویداد مهم گامی بلند خواهد بود در راستای توسعه صادرات غیرنفتی استان نفت‌خیز کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد