Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@12:42:38 GMT

خانه‌اي روي‌ آب

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۴۳۶۹

خانه‌اي روي‌ آب

خبرگزاري آريا - آزادي، زندگي در ثروت و آسايش انگيزه دختراني است که خانه‌هايشان را ترک مي‌کنند و بي‌هدف در خيابان‌ها به راه مي‌افتند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، دختران بي‌گناهي که مجبور مي‌شوند براي داشتن فقط يک جاي خواب تن به خواسته‌هايي نامعقول دهند. گزارشي که مي‌خوانيد، بررسي تعدادي از اين پرونده هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسارتگاه خواستگار قلابي
دختر 12 ساله يکي از قربانيان اين پرونده هاست. او که در سوداي رسيدن به پسر مورد علاقه‌اش خانه را ترک کرده بود هرگز تصور نمي‌کرد، در مخفيگاه او به اسارت گرفته شود.
ماجرا از اين قرار است که چندي قبل خانواده‌اي که اهل يکي از شهرهاي غربي کشور هستند براي مسافرت به مشهد رفتند، اما در اين ميان دختر 12 ساله‌شان دل به پسر جواني داد و با او ارتباط پنهاني برقرار کرد. پسر جوان نيز که او را شيفته خود مي‌ديد، حتي بعد از بازگشت دختر نوجوان به شهرش به اين ارتباط ادامه داد تا نقشه‌اي را که در سر دارد اجرا کند. اين جوان 23 ساله در نهايت موفق شد ميترا را به بهانه ازدواج از خانه فراري دهد. ميترا روحش از ماجرا بي‌خبر بود و نمي‌دانست چه حادثه تلخي در کمينش است. پا به مخفيگاه پسر جوان گذاشت، اما پسر جوان او را در خانه‌اش سه شبانه‌روز حبس کرد. ميترا که تازه چهره واقعي خواستگار شيطان صفت را ديده بود، سعي کرد از آن خانه متواري شود ولي نتوانست. از طرفي خانواده دختر نوجوان ناپديد شدن او را اعلام کردند و در تحقيقات پليسي مخفيگاه پسر شيطان صفت شناسايي و او به دام افتاد.
بيگاري از دختر فراري
گاهي اوقات نيز دختران فراري حوادث عجيب ديگري برايشان رخ مي‌دهد، مانند سيما که وقتي از دست سختگيري‌هاي خانواده‌اش از خانه فرار کرد در دام زن ميانسالي افتاد که مجبور شد به عنوان يک خدمتکار برايش کار کند. وقتي سيما از خانه فرار کرد، با زن ميانسالي در پارک آشنا شد و به دعوت زن ناشناس پا به خانه‌اش گذاشت.
او که به عنوان مهمان پا به خانه زن ميانسال گذاشت، متوجه شد نه تنها از مهماني خبري نيست بلکه بايد بيگاري هم بکشد. او مقدار کمي غذا مي‌خورد و تمام کارهاي زن ميانسال را انجام مي‌داد. سيما که از دست خرده فرمايشات زن ناشناس به تنگ آمده بود بعد از دو هفته فکر فرار به سرش زد و شبانه از آن خانه فرار کرد و خود را به پليس رساند.
دزدي به خاطر اعتياد
سوسن يکي ديگر از دختراني است که از خانه فرار کرد. او که در سوداي رسيدن به آرزوهايش بود با ديدن خودروي مدل بالا فورا سوار آن شد و پا در مخفيگاه راننده جوان گذاشت. او که تصور مي‌کرد به آرزوهايش رسيده است به خواست پسر جوان با او شروع به مصرف مواد کرد و همين موضوع باعث شد او به شيشه اعتياد پيدا کند.
اعتياد دختر جوان، پاشنه آشيل او شد و تهديدهاي پسر جوان آغاز شد که اگر با آنها همکاري نکند از مواد خبري نيست. سوسن که چاره‌اي جز قبول خواسته آنها نداشت، تحت عنوان مسافر در کنار خيابان مي‌ايستاد و سوار خودروهاي مدل بالا و گرانقيمت مي‌شد. بعد از آن با اين ترفند که تشنه‌اش است راننده را مجاب مي‌کرد براي خريد خودرواش را ترک کند و بعد از آن دختر جوان خودرو را به سرقت برده و به همدستانش مي‌رساند.
دام سياه 6 مرد شيطان صفت
گاهي اوقات اين فرارها پاي دختران جوان را به باندهاي فساد مي‌کشاند و آنها براي اين‌که آسيب بيشتري نبينند مجبور به همکاري با اعضاي باندهاي سياه مي‌شوند. مليکا، دختر جواني که به خاطر مشکلات با خانواده اش، خانه را ترک کرده بود يکي از قربانيان اين پرونده‌ها بود. با شکايت خانواده مليکا دختر جوان پيدا شد، اما با پيدا شدن او راز جنايات سياه شش مرد شيطان صفت هم برملا شد.
او در تحقيقات مدعي شد بعد از فرار از خانه با زن جواني آشنا شده که زن جوان با وعده‌هاي پوشالي او را به خانه‌اي در حصارک کشانده است، اما زماني که مليکا پا به خانه مي‌گذارد متوجه مي‌شود که خانه مورد نظر در حقيقت خانه فسادي است که توسط شش مرد اداره مي‌شود. مليکا که خود را در دام مردان خشن مي‌ديد براي اين‌که آسيب بيشتري نبيند با آنها همکاري کرد و دختران فراري و بي‌گناهي که جايي براي ماندن نداشتند را به خانه وحشت کشاند تا آن‌که پليس رد او را زد و دختر جوان دستگير شد.
دختر فراري، زاغزن باند سارقان
بعضا نيز پيش آمده که دختران فراري در دام باند سارقان گرفتار مي‌شوند و متهمان اين پرونده‌ها با وعده محلي براي استراحت از آنها براي اجراي نقشه سرقت‌هايشان استفاده مي‌کنند. بيتا يکي از دختراني بود که با اين وعده وارد پرونده سرقت از خانه‌هاي نيمه ساز شد. دختر جوان که به خاطر اختلاف با خانواده‌اش پس از برداشتن مقداري پول راهي خيابان‌ها شده بود، وقتي ديد جايي براي رفتن ندارد، با سارقي همدست شد تا جاي خواب داشته باشد. او که هنوز ساعتي از فرارش نگذشته بود با تاريک شدن هوا، زماني که متهم اين پرونده با خودرواش جلوي پاي او نگه داشت با مرد سارقي آشنا شد و شرط او را براي ماندن در مخفيگاهش پذيرفت. به اين ترتيب او سوار بر خودروي سارق جوان راهي محل‌هاي سرقت شد و به عنوان زاغزن و مراقب داخل خودروي متهم مي‌ماند و مرد جوان نيز مخفيانه وارد ساختمان‌هاي نيمه ساز مي‌شد و از آنجا سرقت مي‌کرد.
ساعتي از اجراي اين نقشه نگذشته بود که ماموران گشت پليس به آنها مشکوک و با زير نظر گرفتن خودروي آنها متوجه نقشه‌اي که دختر و پسر جوان در سر داشتند، شده و آنها را بازداشت کردند.
جام جم
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند

آفتاب‌‌نیوز :

سکانسی از سریال پر تماشاگر نون خ ۵ که به ماجرای خواستگاری از دختر ثروتمند روستا به نام گلاتاژ می‌پردازد، پربازدید شد. فصل پنجم نون خ ساخته سعید آقاخانی که از ۱۵ فروردین پخش خود را آغاز کرده همچنان در صدر محبوب‌ترین سریال‌های در حال پخش تلویزیون قرار دارد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند