Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: استقلال خوزستان با سابقه قهرمانی اش و آسیایی بودنش مقابل ما قلدر بازی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نادر دست نشان پس از شکست خانگی ۲ بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: بازی سنگینی بود و استقلال خوزستان با سابقه قهرمانی‌اش و اسیایی بودنش قلدر بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول بازی پایپای بود . استقلال خوزستان با ارسال توپ های بلند پشت مدافعان ما به دنبال گلزنی بود در نیمه اول حریف را کنترل کردیم اما در نیمه دوم قبل از خوردن گل اول خوب بودیم و بازیکنان احاطه به بازی داشتند. دروازه بان، هافبک و مدافعان استقلال خوزستان بازی را در نیمه دوم خواباندند و توانستند بازیکنان ما را عصبی کنند و در نهایت با یک پاس بلند به گل رسیدند نمی گویم بازیکنان ما اشتباه فردی داشتند. به هر حال این برد را به استقلال خوزستان تبریک می گویم و بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند و بیش از این زور و قدرت ندارند.

دست‌نشان در ادامه گفت: روی ضربات ایستگاهی فرصت گلزنی داشتیم، توانستیم موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کنیم اما گل نزدیم فوتبال بدون گل هم فایده‌ای ندارد و نتیجه‌اش همین می‌شود. تماشاگران هم ناراضی هستند هوادار نگاه نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم آنها فقط برد می‌خواهند و حق هم دارند. بازیکنان ما با تمام توان بازی می‌کنند و هرچه داشتند تلاش کردند. منتظر بازگشت مصدومان بودیم که باز هم همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم. امروز پوریا غلامی را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستادیم چون برای ما لیگ مهم است به استقلال خوزستان هم تبریک می‌گویم امیدواریم ما هم در ادامه لیگ موفق باشیم.

وی در مورد اینکه شما نیمه مربیان را باختید و چه حرفی دارید، گفت: ما در نیمه مربیان ضعیف بودیم و تعویض‌هایم اشتباه بود حرف دیگری ندارم در این زمینه بگویم. اینکه استقلال خوزستان لیگ برتری بوده و ما را برده است. بازیکنان ما کم‌تجربگی کردند که باختیم. اما وقتی پیروز هم می‌شویم برخی در همین نشست به من می‌گویند تماشاگران ناراضی هستند چون زیبا بازی نکردیم.نباید بار اضافه روی بازیکنان بگذاریم اگر ما به شیوه خوزستان بازی می‌کردیم باز هم از ما انتقاد می‌شد. روی یک کات ۶۰ متری مدافعان ما در جایگری اشتباه کردند و گل خوردیم. مهاجم حریف هم باهوش بود و گل زد. در آن صحنه دروازه‌بان ما نباید بیرون می‌آمد اما اشتباه است و پیش می‌آید ربطی هم به نیمه مربیان و نیمه اول و دوم ندارد. ما امروز حسین شنانی را با مصدومیت بازی دادیم. او هم تا جایی که توانست کار کرد. استقلال خوزستان هم بازیکنان بیشتری داشت و به پیروزی رسید. نیمه مربیان به من مربوط می‌شود و مسئولیتش با من است. من چیزی را رد نمی‌کنم. آنچه مهم است اینکه ما هیچ وقت بازیکنان مصدوم‌مان را به طور کامل در اختیار نداشتیم. کمبود بازیکن داریم از نظر مالی هم نمی‌توانستیم برخی بازیکنان را بگیریم. مهاجم کم داریم، نمی‌خواهم بازیکنان را محکوم کنم آنها با تمام وجود تلاش کردند اما از نظر فیزیکی حریف استقلال خوزستان نشدند.

دست‌نشان افزود: جالب است تماشاگران تا قبل از گل بازیکنان را تشویق می‌کردند اما وقتی گل خوردیم ناراحت شدند. من متأسفم اما ملوان می‌تواند موفق شود. ولی نباید بازیکنان را بی‌غیرت بنامیم. ملوان در شهری فوتبالی حضور دارد. من آینده خوبی برای ملوان می‌بینم به شرطی آنچه می‌خواهم اجرا شود و تیم موفق شود. نمی‌خواهم سر خودم و دیگران را کلاه بگذارم ما کمبود بازیکن داریم در لیگ هم خوب نتیجه نگرفته‌ایم. نمی‌خواهم اگر و مگر بگویم اما با به دست آوردن یکی دو پیروزی می‌توانیم بالاتر از تیم‌هایی قرار بگیریم که بازیکنان ۶۰۰ میلیون و ۳۰۰ میلیون دارند. شما می‌دانید که در شهر و استان چه اختلاف‌نظرهایی وجود دارد که ملوان نمی‌تواند بزرگی‌اش را نشان دهد اما بازیکنان ما بی‌غیرت نیستند. بازیکنی که بدون گرفتن پولی برای ملوان بازی می‌کند غیرت دارد. برخی بازیکنان از نظر مالی در مضیقه هستند هرچه توهین هست به من بگویید بازیکنان گناهی ندارند اگر بازیکن ضعیف کار می‌کند این وظیفه من است که با آن برخورد کنم. اما ما وقتی هم پیروز می‌شویم از من انتقاد می‌شود من دنبال توجیه نیستم اگر به من بگویند برو از ملوان می‌روم. من خیلی شفاف گفتم که اشتباه کردم و از بیان آن هم باکی ندارم. اما من برای ملوان و این شهر دارم کار می‌کنم و اگر نسبت به بعضی حرف‌ها بی‌توجه باشم می‌گویند بی‌خیال و بی‌تفاوت است می‌توانستم دستیارم را به نشست خبری بفرستم و بگویم که وی عذرخواهی کند. اما من ملوان را دوست دارم و مثل برخی نیستم که فقط سر بزنگاه بیاییم.

نادر دست‌نشان در این نشست مدام با برخی از خبرنگاران بگو مگو می‌کرد ودر پاسخ به سؤالی که از او پرسیدند هواداران از این وضعیت ناراضی هستند و شما دنبال توجیه هستید، اظهار داشت: من گفتم اشتباه کرده‌ام چه چیزی را توجیه می‌کنم. دیروز هم گفتم نیمی از نیروی خودمان را نداریم اما از حرفم اشتباه برداشت شد شما بی‌انصافی می‌کنید اما برای کسانی که به ملوان خدمت می‌کنند و برایش کار می‌کنند و زحمت می‌کشند را دلسرد نکنید. اما من نباید اعتراض کنم که چرا ورزشگاه ما تکان نمی‌خورد، چرا بازوهای ما را که همان تماشاگران ما هستند از ما گرفته‌اند و نیمی از ورزشگاه خراب است اگر من نگویم چه کسی باید این حرف‌ها را بزند.

وی با اشاره به اینکه به بازیکنان پرتلاش اهمیت می‌دهد، عنوان کرد: من اسیر دست هیچ بازیکنی نمی‌شوم و به بازیکنی که تلاش نکند و نجنگد توجه نمی‌کنم اما برخی از بازیکنان کناری پژمان نوری خوب بازی نمی‌کنند و روی پژمان فشار می‌آید. یکسری از بازیکنان هم به اندازه کافی حرفه‌ای نیستند و مجبورم آنها را از ترکیب بیرون بگذاریم. برخی از بازیکنان خوب را هم می‌خواستم که سقف قرارداد باشگاه اجازه نمی‌داد آنها را جذب کنیم و از نظر مالی نمی‌توانستیم آنها را بگیریم. حالا من بیایم و لج کنم و بگویم آن بازیکن را با ایکس مبلغ می‌خواهم. می‌خواستند از نظر مالی به باشگاه کمک کنند. اما برخی از بازیکنان سرباز را گرفتیم. شاید برخی از بازیکنان نتوانسته‌اند جوابگو باشند که بخشی از آن مربوط به بزرگ بودن ملوان و خواسته‌های زیاد تماشاگران است. بازیکنان ملوان بازیکنان بدی نیستند و نیاز به زمان دارند. البته برخی از بازیکنان هستند که غیرحرفه‌ای رفتار می‌کنند و دیر می‌خوابند و اسیر دنیای مجازی شده‌اند و آدم را به این فکر می‌برند که چرا بازیکن نمی‌تواند گل بزند، چرا مدام مصدوم می‌شود و... وظیفه من این است که بازیکنان را حرفه‌ای تربیت کنم تا نه به خودشان آسیب بزنند و نه به من. زیرا اولین ترکش آن به من می‌خورد و شعار حیا کن رها کن سر می‌دهند. ملوان مربیان بزرگ زیادی داشته‌ است برخی موفق بودند و برخی هم فرار کردند اما من کار را نیمه‌کاره نمی‌گذارم و فرار نمی‌کنم. چون ملوان را دوست دارم تا لحظه‌ای که باشم با تمام توان کار می‌کنم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران

ایسنا/خوزستان رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: در حالی که تشکیلات باشگاه‌های خوزستانی در استان است و باید جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها در استان برگزار شود، جلسات هیات مدیره باشگاه‌هایی چون فولاد و نفت آبادان در تهران تشکیل می‌شود.

عبدالکاظم طالقانی امشب در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته در بحث برگزاری مسابقات فوتبال در استان خوزستان با مشکلی مواجه شدیم که مورد انتقاد فدراسیون بود و نیز نارضایتی هواداران فوتبال را در برداشت. البته بیشتر بازی‌های استقلال ملاثانی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شد اما با توجه به مشکل نور این ورزشگاه در ادامه نتوانست میزبانی‌های خود را در این ورزشگاه انجام دهد. البته اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پیگیر وضعیت نور ورزشگاه تختی بوده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگزار نشدن دیدار استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان مستاجر ورزشگاه غدیر است و باید رضایت آن‌ها جلب می‌شد. در ادامه بازی فجر و ملاثانی برگزار نشد و اگر چه حرف استقلال خوزستان حق بود اما در برخی موارد که منفعت استان در میان است باید کوتاه آمد. به هر حال شرایط بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی به گونه‌ای پیش رفت که متأسفانه این بازی انجام نشد و از این بابت متاسف هستیم، ضمن اینکه متاسفیم که این مسئله در جامعه به گونه دیگر نشان داده شد، در حالی که هر باشگاه خودش مسئول انجام بازی‌هایش است.

رئیس هیات فوتبال خوزستان با توجه به مشکل پیش آمده در خصوص میزبانی استقلال ملاثانی، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، استاندار و معاون وی به قضیه ورود کردند و طی جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد میزبانی‌های ملاثانی در استادیوم‌های استان خوزستان انجام شود و خوشبختانه مشکل میزبانی این تیم حل شد.

او با اشاره به وضعیت نامناسب سه تیم لیگ برتری فوتبال خوزستان، خاطرنشان کرد: اکنون سه تیم لیگ برتری ما جایگاه خوبی در جدول ندارند و این به دلیل تصمیماتی است که ابتدای فصل گرفته شد. البته ما پیش از این در همین راستا به سه باشگاه مواردی را گوشزد کردیم. به هر حال اکنون این سه تیم نیازمند وحدت هستند تا سهمیه‌های استان خوزستان حفظ شوند.

طالقانی تاکید کرد: اکنون باید این سه تیم حمایت شوند تا روحیه خود را از دست ندهند و باید به هر نحوی که شده است، هواداران و گروه‌های اجتماعی را مجاب کنیم که اکنون زمان وحدت است. شرایط باید مدیریت شود.

او بیان کرد: البته تیم‌های استان خوزستان خیلی ضعیف نیستند و باید به آن‌ها روحیه داده شود و بازیکنان آن‌ها نیز باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هیات خاطرنشان کرد: قرار است آموزش مربیگری A در استان خوزستان برگزار شود که سهمیه استان خوزستان ۲۴ نفر است. همچنین طبق قولی که در مجمع داده بودم که مسابقات را در شهرستان‌ها احیا کنیم تا نتیجه آن پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و افزایش تعداد علاقمندان به رشته فوتبال باشد، این مهم به خوبی در دستور کار هیات فوتبال استان قرار گرفته است. ضمن اینکه مدارس فوتبال باید به صورت قانونمند و با گواهینامه از هیتت فوتبال خوزستان فعالیت داشته باشند و باید به این موارد توجه شود کخ خانواده‌ها باید فرزندان خود را در اختیار افرادی در این مدارس قرار دهند که مورد تایید هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باشند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که باشگاه‌های استان خوزستان به صورت مستقل کار می‌کنند، افزود: تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران هستند و در حالی که تشکیلات این باشگاه‌ها در استان خوزستان است و از فضای استان استفاده کنند و باید جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها در استان برگزار شود، جلسات هیات مدیره باشگاه‌هایی چون فولاد و نفت آبادان در تهران تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد