Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرماندار شهرستان ري دقايقي پيش گفت: امروز متأسفانه کارگران و مهندسان در حال تعمير بخشي از پالايشگاه نفت تهران بودند که در اثر نشت مواد نفتي، آن بخش دچار آتش‌سوزي شد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، فرماندار شهرستان ريتصريح کرد: 6 نفر از مهندسان و تکنسين‌هاي کشورمان جان خود را از دست دادند و دو نفر هم دچار سوختگي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان ري افزود: اين دو مصدوم به بيمارستان اعزام شدند و در حال حاضر، مسؤولان امر در حال بررسي علل حادثه هستند. وي تصريح کرد: آتش‌سوزي ساعت 16 عصر خبر داده شد و من خارج از شهرري بودم که برگشتم و در پالايشگاه حاضر شدم.
فرماندار شهرستان ري افزود: آتش‌سوزي مهار شده و خسارت مالي خاصي در برنداشته است و متأسفانه هشت نفر از مهندسان و تکنسين‌ها که در حال کار براي آماده‌سازي اين بخش از پالايشگاه بودند، به دليل واقع‌شدن در ارتفاع دچار حادثه شدند. جمالي‌پور ادامه داد: حجم آتش اين‌قدر زياد بود که امکان نجات آن‌ها فراهم نشد؛ ولي به بخش‌هاي ديگر پالايشگاه آسيبي وارد نشده است و بقيه که در آن مجموعه مشغول به کار بودند، دچار سوختگي نشدند. وي تصريح کرد: 6 نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر هم دچار سوختگي و به بيمارستان اعزام شدند و هنوز چون حال مداوا هستند. فرماندار شهرستان ري افزود: اميدواريم با مداوا و حضور پزشکان بهبودي آن‌ها انجام شود و به آغوش خانواده‌شان برگردند.
سرپرست اورژانس کشور نيز در گفت‌‌‌وگويي تلويزيوني با اعلام اسامي دو مجروح حادثه ‌آتش‌سوزي در پالايشگاه نفت تهران گفت: جواد نوروزي و علي نظر جليليان دو مصدوم اين حادثه هستند. وي افزود: سوختگي اين دو نفر بالاي 90 درصد است و حال بسيار وخيم است.
فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک