Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@06:39:48 GMT

بهترين کفپوش براي اتاق خواب کدام است؟

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۶۱۳۷

بهترين کفپوش براي اتاق خواب کدام است؟

خبرگزاري آريا -
کفپوش ها بزرگترين نقش را در زيبايي و متقاوت تر کردن چهره ي دکوراسيون شما دارد، اما بالاتر از نقش زيبايي که کفپوش ها در دکوراسيون شما ايفا مي کنند، نوع کاربردشان است که بايد در انتخاب آن ها دقت بسياري داشته باشيم و متناسب با هر فضايي کفپوش مناسب آن را انتخاب کنيم. امروز ما مي خواهيم به بررسي بهترين کفپوش براي اتاق خواب بپردازيم پس با ما همراه باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کفپوش سراميکي در اتاق خواب
کفپوش هاي سراميکي غالبا به خوبي تميز مي شوند اما به لحاظ خاصيت انتقال سرما براي فضايي مانند اتاق خواب مناسب نمي باشند. اگر مي خواهيد از اين کفپوش براي فضاهاي مختلف دکوراسيون خود استفاده کنيد بهتر است مطلب راهنماي خريد کاشي و سراميک دکوراسيون منزل را پيش از انتخاب مطالعه کنيد.
اگر به ناچار از اين کفپوش براي فضا اتاق خواب خود استفاده کرده ايد حتما آن را در ترکيب با يک فرش و موکت براي دکوراسيون اتاق خوابتان همراه کنيد تا در هنگام راه رفتن روي آن احساس ناخوشايندي به شما دست ندهد.

کفپوش هاي سراميکي به خوبي تميز مي شوند اما به دليل سرما براي اتاق خواب مناسب نمي باشند
کفپوش چوبي اتاق خواب
کفپوش هاي چوبي يا پارکت ها يکي از با دوام ترين انواع کفپوش ها براي هر فضايي از دکوراسيون شما محسوب مي شود. پيش در مطلب کفپوش چوبي يا کاشي و سراميک؛ کدام بهتر است؟ در رابطه با اين کفپوش ها توضيحات ويژه اي را براي شما بازگو کرده ايم براي کسب اطلاعات بيشتر به اين مطلب سري بزنيد تا با ويژگي اين کفپوش هابيشتر آشنا شويد.
اين نوع از کفپوش ها به علت سطح سخت خود در هنگام نشستن براي کاربر احساس ناخوشايندي را به وجود مي آورد بنابراين بهتر است همانند کفپوش هاي سراميکي همراه با فرش در فضاي دکوراسيونتان مورد استفاده قرار گيرند.

کفپوش هاي چوبي از با دوام ترين انواع کفپوش ها براي فضاي دکوراسيون شما محسوب مي شود
دکوراسيون اتاق خواب با کفپوش موکت
موکت ها از ديرباز بهترين کفپوش براي اتاق خواب ها محسوب مي شوند، موکت ها به دليل بافت نرم و گرم خود فضاي آرامش بخشي را براي کاربر به وجود مي آورند.
تنها مشکل اين مدل از کفپوش ها در نظافت آن ها مي باشند چرا که به دليل پرز دار بودن معمولا کثيفي را به خود جذب مي کنند و بايد در فواصل کوتاه تري اقدام به نظافت آن ها کنيد.

موکت ها به دليل بافت نرم و گرم خود فضاي آرامش بخشي را براي کاربر به وجود مي آورند
کفپوش فرش در اتاق خواب
فرش ها جز لاينفک هر دکوراسيون داخلي محوب مي شوند بنابراين همان طورکه در بندهاي قبل به آن اشاره شد، استفاده از فرش همراه با ساير کفپوش ها براي دکوراسيون اتاق خواب ها توصيه مي شود.

استفاده از فرش همراه با ساير کفپوش ها براي دکوراسيون اتاق خواب ها توصيه مي شود
کفپوش تاتامي براي اتاق کودک
موارد گفته در بالا براي کفپوش اتاق کودک نيز مشترک مي باشند. بعد موکت بهترين کفپوش براي دکوراسيون اتاق کودک تاتامي ها مي باشند که جلوه و ظاهر منحصر به فردي به فضاي دکوراسيون اتاق کودک شما مي بخشند، علاوه بر آن امنيت را براي کودک شما به وجود مي آورد.

بعد موکت بهترين کفپوش براي دکوراسيون اتاق کودک تاتامي ها مي باشند
منبع : chidaneh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کنترل کنیم؟

با پیروی از رژیم غذایی سالم، داشتن فعالیت بدنی، نوشیدن آب کافی، کاهش استرس، داشتن خواب کافی و رسیدن به وزن ایده‌آل سطح قند خون را کنترل کنید.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، دیابت نوع دوم یک بیماری مزمن شایع است که خطر ابتلاء به آن را می‌توان با تغییر سبک زندگی، کنترل استرس و دیگر موارد کاهش داد، افزایش سطح قند خون به صورت کنترل نشده اثرات مضری بر همه اندام‌های بدن دارد و ممکن است عوارض جدی بر سلامت چشم‌ها، کلیه‌ها، اعصاب، قلب، کبد و رگ‌های خونی داشته باشد، در ادامه به بررسی روش‌های طبیعی برای کنترل سطح قند خون می‌پردازیم:

تغییر سبک زندگی

سبک زندگی بی‌تحرک مهمترین عامل ایجاد دیابت یا پیش دیابت است، افزایش فعالیت روزانه و فعال بودن در طول روز باعث کنترل سطح قند خون و کاهش خطر ابتلاء به دیابت می‌شود.

پیروی از رژیم غذایی سالم

مصرف کربوهیدرات اصلی‌ترین دلیل افزایش قند خون و همچنین نوسانات قندی است، توصیه شده است که به منظور پیشگیری از ابتلاء به بیماری دیابت مصرف کربوهیدرات را محدود کنید و از کربوهیدرت‌های با شاخص گلیسمی کمتر استفاده کنید، نان، سیب‌زمینی و شرینی سرشار از کربوهیدرات است؛ بهتر است مصرف فیبر خود را افزایش دهید، زیرا به کاهش میزان گلوکز ناشی از مصرف کربوهیدرات کمک می‌کند؛ علاوه بر این، فیبر به کنترل وزن و پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند، حبوبات، غلات کامل و میوه‌ها منابع مناسبی از فیبر هستند.

داشتن فعالیت بدنی

ورزش نقش مهمی در بهبود سلامتی دارد، به استحکام عضلات و استخوان‌ها کمک می‌کند، تعادل را حفظ می‌کند، استرس را کاهش می‌دهد، حساسیت به انسولین را بهبود می‌بخشد، باعث کاهش وزن می‏‌شود، همه این موارد به کنترل قند خون کمک می‌کند.

نوشیدن آب کافی

افراد باید به میزان کافی آب بنوشند، هیدراته شدن بدن به کنترل قند خون کمک می‌کند، البته میزان مصرف آب برای مبتلایان به بیماری‌های کلیوی یا قلبی باید با مشورت پزشک متخصص تعیین شود.

کاهش استرس

استرس خطر بروز بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری قلبی و اختلالات روانی را افزایش می‌دهد، توصیه شده است با کاهش استرس از طریق یوگا، مدیتیشن، پیاده‌روی، گوش دادن به موسیقی، نقاشی کردن و کمک به دیگر سطح قند خون را کنترل کنید.

داشتن خواب کافی

کمبود خواب ریتم شبانه‌روزی را تغییر می‌دهد و منجر به استرس و همچنین بیماری‌های مزمن مانند دیابت، چاقی و بیماری‌های قلبی می‏‌شود، بنابراین توصیه شده است هفت تا هشت ساعت خواب شبانه داشته باشید؛ به منظور داشتن خواب باکیفیت از نگاه کردن به نمایشگرها قبل از خواب دوری کنید، در یک محیط تاریک و آرام بخوابید و سر ساعت مشخصی بخوابید و بیدار شوید.

رسیدن به وزن ایده‌آل

حفظ وزن ایده‌آل خطر بروز بیماری‌های مزمن مانند دیابت، چاقی، بیماری‌های قلبی و سرطان را کاهش می‌دهد؛ همچنین، می‌تواند به کنترل قند خون کمک کند، حساسیت به انسولین را بهبود ببخشد و خطر بروز دیابت را کاهش دهد.

کد خبر 749919

دیگر خبرها

  • چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کنترل کنیم؟
  • افزایش ۶ سال به طول عمر با این سبک زندگی
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی