Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@02:47:27 GMT

هدف بعدی ائتلاف آمریکا در سوریه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۹۴۴۱

هدف بعدی ائتلاف آمریکا در سوریه

در حالیکه ارتش سوریه تحرکات خود را به سوی شهر البوکمال در دیرالزور آغاز کرده است، ائتلاف آمریکایی هم اعلام کرد هدف بعدی عملیات این ائتلاف حمله به البوکمال خواهد بود.

 به گزارش مشرق به نقل از «اسپوتنیک»، ائتلاف آمریکایی ضد داعش اعلام کرد که عملیات بعدی این ائتلاف برای مقابله با داعش حمله به شهر البوکمال در دیرالزور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رایان دلون» سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش اعلام کرد که بر اساس بسیاری از اطلاعات اغلب سرکرده های داعش در این شهر حضور دارند. وی تأکید کرده که ائتلاف آمریکایی ضد داعش می خواهد اقدامات و موفقیت های نیروهای دموکراتیک سوری را تثبیت کند.

بر اساس این خبر دلون به اسپوتنیک گفته که باید باقی مناطق تحت اشغال تروریست های داعش پاکسازی شود و پس از آن عملیات برای حمله به شهر البوکمال که اغلب سرکرده های داعش در آن حضور دارند تدارک دیده خواهد شد.

در حالی که ارتش سوریه بعد از ورود موفقیت آمیز به استان دیرالزور تحرکات خود را در چند روز گذشته به سوی شهر البوکمال آغاز کرده است، برخی گزارش ها حاکی است که تروریست های داعش از برخی از مناطق شهر دیرالزور به سود نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به «قسد» عقب نشینی کرده و این نیروها توانسته اند میدان نفتی «التنک» در حومه شرقی دیرالزور را به تصرف خود در آورند.

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تظاهرات ضد جنایت و نسل‌ کشی صهیونیست‌ها هر روز بیشتر از گذشته در دانشگاه‌ های آمریکا پر رنگ‌تر می‌شود.

دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا با وجود بارش باران و شرایط جوی نامساعد کماکان دست از تظاهرات خود برنداشته و خواهان توقف جنگ در غزه هستند.

دیگر خبرها

  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه