Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به توسعه تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: وزیر نفت با پذیرش شرایط منطقه از نظر زیست‌ محیطی، برای رفع این مشکلات و بهبود فضای این منطقه متعهد شده و قول داده است که زمینه بهبود اوضاع منطقه بیش از پیش فراهم شود.

به گزارش شانا، عیسی کلانتری دیروز (جمعه، پنجم آبان‌ماه) در سفر به منطقه عسلویه و بازدید از فازهای مختلف پارس جنوبی گفت: دولت تدبیر و امید به منظور بهبود وضع محیط زیست و کاهش آلایندگی‌های مختلف، اقدام‌های خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به توسعه تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع در منطقه پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: وزیر نفت با پذیرش شرایط منطقه از نظر زیست‌ محیطی برای رفع این مشکلات و بهبود فضای این منطقه متعهد شده و قول داده است که زمینه بهبود اوضاع منطقه بیش از پیش فراهم شود.

کلانتری تصریح کرد: همگامی توسعه و بهبود محیط زیست در منطقه عسلویه اولویت نخست سازمان حفاظت محیط زیست است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به لزوم تلاش برای کاهش آلایندگی‌ها در منطقه عسلویه اشاره و تصریح کرد: توسعه فضای سبز و حفاظت از زیست‌بوم‌های دریایی از جمله مرجان‌ها در این منطقه یک ضرورت است.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی