Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نخست‌وزير سابق قطر نقش عربستان، قطر و ترکيه براي براندازي نظام «بشار اسد» و ارسال سلاح به تروريست‌ها در سوريه را مطرح کرد.
«حمد بن جاسم بن جبر آل ثاني» وزير خارجه و نخست‌وزير سابق قطر با افشاي نقش عربستان، قطر و ترکيه در شعله‌ور کردن بحران قطر، گفت که عربستان مأموريت براندازي نظام بشار اسد را به قطر محول کرده بود و سلاح‌ و مهمات نيز با هماهنگي ترکيه و ارتش آمريکا به دست گروه‌هاي مسلح در سوريه از جمله جبهه النصره مي‌رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بن جاسم در برنامه «الحقيقة» در تلويزيون قطر گفت که اعراب اکنون در پي دوستي با اسرائيل هستند و هيچ کس ديگر از قدس حرف نمي‌زند بلکه همه درباره نحوه عادي‌سازي روابط با اين رژيم حرف مي‌زنند.
وزير خارجه سابق قطر همچنني اظهار داشت که محاصره قطر از پيش‌ برنامه‌ريزي شده بود و علت آن اظهارات امير قطر پس از هک خبرگزاري اين کشور نبود.
بن جاسم همچنين درباره کودتا در قطر در سال 1996 نيز تصريح کرد که کشورهاي محاصره‌کننده قطر به کودتا و تغيير نظام حکومتي در اين کشور در سال 1996 اعتراف کردند.
وي با اشاره به اينکه ما نيازي به حمايت هيچ کس نداريم، افزود: پس از اجلاس مسقط در دسامبر سال 1996 ما احساس کرديم که توطئه‌اي عليه نظام قطر وجود دارد.
به گفته بن جاسم، برخي زندانيان نظامي تبعه کشورهاي محاصره‌کننده قطر که در دوحه حضور داشتند در اين توطئه مشارکت داشتند که پس از مدتي ملک عبدالله پادشاه عربستان خواستار عفو آنها شد و امير قطر نيز درخواست وي را استجابت کرد.
بن جاسم در ادامه ضمن ابراز شگفتي از حجم حملات و هجمه رسانه‌اي عليه قطر، گفت که در گذشته حداقل اندک احترامي براي يکديگر قائل بودند و به شخصيت‌هاي برجسته و شناخته شده اهانتي نمي‌شد و هجمه‌ها در سطحي که اکنون هست، نبود.
نخست‌وزير پيشين قطر در خصوص اختلافات کشورهاي عربي با ايران نيز گفت که بهتر است اين اختلافات رو در رو با ايراني‌ها حل شود و کشورهاي عربي به دنبال تنش غرب با ايران نباشند که هر گاه تنش زياد شد آنان نيز تنش را زياد کنند و هرگاه توافقي با ايران شد، آنها پشيمان شوند.
او تأکيد کرد که بهتر است با ايران با صداقت برخورد شود چرا که ايران کشوري بزرگ در منطقه است و بهتر است اختلافات موجود از طريق گفت‌وگو حل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد

سرمربی پیشین تیم ملی ایران، هدایت تیم والیبال زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت.

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

آلکنو 57 ساله در 3 مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک 2012 لندن شود.

آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال 2021 و تیم ملی ایران بود.

زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • دیدار نخست‌وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان