Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:45:41 GMT

اماده/ کُری‌خوانی سامسونگ برای گوگل

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۱۹۶۳

اماده/ کُری‌خوانی سامسونگ برای گوگل

بعد از آنکه گزارش‌هایی مبنی بر وجود نقص صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند پیکسل ۲ ایکس ال گوگل منتشر شد، سامسونگ با استفاده از موقعیت بوجود آمده، نمایشگر گوشی های خود را تبلیغ کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت theverge، گزارش‌های منتشر شده حاکی است که در صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند گوگل مدل پیکسل ۲ ایکس ال مشکل سوختگی پیکسل‌ها وجود دارد و این مشکل در اثر استفاده چند روزه از گوشی برای کاربران ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شرکت گوگل مدعی شده است که صفحه نمایش بکار گرفته شده در این گوشی به هیچ عنوان با صفحه نمایش گوشی‌های دیگر متفاوت نیست و کاملا مشابه پنل های اولد سایر گوشی‌های هم رده آن است.

شرکت سامسونگ نیز به عنوان یکی از غول‌های تکنولوژی فعال در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند، از موقعیت بوجود آمده استفاده کرده و کیفیت بالا و وضوح تصویر صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند خود را به رخ گوگل کشیده است.

مشکل و نقص در پیکسل‌های صفحه نمایش گوشی‌های پیکسل ۲ ایکس ال بر میزان خرید و فروش گوشی های هوشمند ساخت گوگل سایه انداخته است و همین مساله شاید موجب شده است شرکت‌های رقیب و غول‌های تکنولوژی در سراسر جهان، به تبلیغات کیفیت محصولات خود بپردازند.

از جمله بزرگترین شرکت‌های رقیب، سامسونگ است که این فرصت بوجود آمده را غنیمت دانسته و به رقابت با گوگل پرداخته است. سامسونگ از تولیدکنندگان مطرح نمایشگرهای اولد در بازار است و پنل‌های سطح بالایی عرضه می‌کند.

سامسونگ به تازگی ویدیوی جدیدی منتشر کرده است که در آن بسیاری از تحلیلگران به بررسی گوشی‌های ساخت سامسونگ پرداخته اند و همگی از کیفیت بالای این نمایشگرها سخن می گویند.  

در این ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای مطرح‌ترین بررسی‌کنندگانی که می‌توانید در یوتیوب پیدا کنید، حضور دارند. برش‌های ویدیویی از بررسی‌های آنان از دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ گرفته شده است.

در واقع می توان گفت که این حرکت سامسونگ طعنه‌ای به گوگل به شمار می‌رود. البته سامسونگ می‌خواهد توجه گوگل را به سمت و سوی خود بکشاند تا این شرکت در آینده، برای تهیه و تامین پنل‌های اولد، از کمک سامسونگ بهره بگیرد.

البته گوگل اعلام کرده است که به‌زودی قرار است با انتشار به‌روزرسانی‌هایی در آینده نزدیک، عمر صفحه نمایش اولد بکار گرفته شده در گوشی‌های هوشمند پیکسل ۲ ایکس ال را به حداکثر برساند.

گوگل همچنین اقدام دیگری برای جلب رضایت و اطمینان بخشی به کاربران و خریداران گوشی مذکور انجام داده است و آن اینکه گارانتی و ضمانت گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال را به دو سال افزایش داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید

ثمین لقایی

موسسه پرسش – 09354202007

samin.laghae@porseshpr.ir

در ماهِ کتاب‌گردی و کتاب‌خوانی، بلوبانک به عنوان یکی از پیشرو‌ترین نئوبانک‌های ایران از 16 تا 31 اردیبهشت، امکانی را برای والدین فراهم کرده است که با باز کردن حساب برای فرزندان‌شان در بلوجونیور، آنهارا یک قدم به کتاب‌خوانی نزدیک‌تر کنند. حتما می‌پرسید که این اتفاق چگونه رقم می‌خورد؟

بلوجونیور این امکان را برای والدین فراهم می‌کند که برای فرزندان 7 تا 14 ساله خود حساب بانکی باز کنند و بر تمامی تراکنش‌های مالی آن‌ها نظارت داشته باشند. والدینی که فرزندی در این بازه سنی دارند، از 16 تا 31 اردیبهشت می‌توانند بعد از باز کردن حساب در بلوبانک سامان و نصب اپلیکیشن بلوجونیور، برای فرزندان خود هدیه 50 هزار تومانی خرید کتاب را دریافت کنند.

اگر فرزندتان هنوز در بلوجونیور حساب باز نکرده است، برای استفاده از این هدیه‌ی نقدی، کد دعوت BOOKJR را هنگام باز کردن حساب بلوجونیور، در اپلیکیشن فرزند خود وارد کنید. با دریافت هدیه بلو می‌توانید یک کتاب خواندنی و مناسب را همراه فرزندتان انتخاب و به او هدیه دهید و او را با دنیای هیجان‌انگیز قصه‌ها و کتاب‌ها آشنا کنید.
برای دیدن جزییات بیشتر «حساب و کتاب» به اینجا سر بزنید.

البته فراموش نکنید که پیش‌نیاز بازکردن حساب بلوجونیور، داشتن حساب حداقل یکی از والدین در بلوبانک است. اگر فرزند 7 تا 14 ساله دارید و هنوز حساب در بلو حساب باز نکرده‌اید، این روزها فرصت مناسبی برای ایجاد یک تغییر خانوادگی است.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • ناسا با دوربین ۳۶ پیکسلی به اکتشاف فضا می‌رود
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم