Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@17:12:06 GMT

تگزاس به جشنواره فجر نمی رسد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۱۹۷۳

تگزاس به جشنواره فجر نمی رسد

رکنا: فیلم سینمایی تگزاس پروژه مشترک ایرانی-برزیلی است که چندی پیش با حضور بازیگران ایرانی از جمله حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی و همچنین هنرمندان بومی برزیل در این کشور فیلمبرداری شد. فیلمی که به خاطر ترکیب بازیگران معروف و البته پرکار حوزه کمدی، می‌تواند از آثار پرمخاطب و پرفروش سینما نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه‌ترین خبرها حکایت از این دارد که گروه قرار است دوباره به برزیل بروند. چنانکه مسعود اطیابی، کارگردان تگزاس در این باره گفت: ما یک محدوده زمانی پرفشار را برای فیلمبرداری تگزاس تجربه و کل فیلم را در برزیل ضبط کردیم. هم‌اکنون هم فیلم تقریبا مراحل آخر تدوین را توسط موحد شادرو پشت سر می‌گذارد و راف کات اولیه زده شده است.

* دوباره برای ساخت موسیقی به برزیل می‌رویم

وی ادامه داد: باید روی موسیقی و صداگذاری فیلم هم کار کنیم به ویژه برای موسیقی که قطعا دوباره به برزیل خواهیم رفت. فیلم، کمدی است بنابراین باید موسیقی خاصی هم داشته باشد.

این کارگردان توضیح داد: خصوصا اینکه ما در این پروژه، با گروهی از عوامل و بازیگران برزیلی کار کرده‌ایم و کل داستان نیز در برزیل می‌گذرد. بنابراین موسیقی «تگزاس» نیز تلفیقی و بخشی از آن مرتبط با سرزمین برزیل است که باید برای ساختش دوباره به آنجا برویم.

اطیابی با اشاره به سینمای برزیل نیز گفت: برزیل سینمای نظاممندی ندارد. در حوزه فیلم‌سازی فعالیت دارند اما سینمایشان مطرح نیست عکس ما که سینمای مستقلی داریم.

* جشنواره فجر باید هویتش را بازیابی کند

وی درباره میزان مشارکت بخش خصوصی در تولید این فیلم نیز عنوان کرد: ذره ذره پولی که برای تگزاس خرج شده از بخش خصوصی است و توسط فیلمیران هم پخش خواهد شد. هدف ما این است که برای نوروز 97 آماده شود. هم سرمایه‌گذار و هم پخش‌کننده دنبال این اتفاق هستند. بعید می‌دانم سینمادار نیز از این اتفاق استقبال نکند.

این کارگردان درباره احتمال حضور فیلم در جشنواره فجر گفت: به طور قطع فیلم در جشنواره فجر رونمایی نخواهد شد. نمی‌خواهم فیلم را به جشنواره بدهم. هدف ما از اول هم اکران بوده است. فکر می‌کنم انگیزه‌ای برای رقابت در جشنواره فجر خصوصا با وضعیت فعلی وجود ندارد.

اطیابی تأکید داشت: جشنواره فجر باید به سال‌های خیلی قبل برگردد و هویتش را بازیابی کند. نه مثل الان که آن را دو تکه کرده‌اند و معلوم هم نیست چه نتیجه و آورده‌ای برای سینمای ایران دارد؟ آن هم وقتی که کمکی به بازار Store جهانی و اکران جهانی نمی‌کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی گروه‌های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود: «امید مهرنیا»، مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که آقایان «اکبر ابراهیمی» مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و «فرهی» وی را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بود که توسط مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی گفت: همچنین گروه‌های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد

.

کد خبر 6089387

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس