Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@08:54:28 GMT

علم کردن مناسبت های جعلی سیاست استکبار است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۲۸۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: تفکری امروز به دنبال ایجاد روزی در تاریخ ایران به نام کورش است که اگر مستندی در تاریخ نه تنها ایران بلکه جهان برای آن وجود داشت به طور قطع به نام یک ایرانی رقم نمی خورد چرا که با وجود شخصیتهای بزرگ و علمی در دنیای استکبار و غرب هرگز این مهم مورد اهمیت واقع نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منافقین کور دل و سلطنت طلب ها در تاریخ ایران اسلامی روزی بهاییت رادر مقابل اسلام و تشیع قرار دادند و امروز نمیز با پرداختن به مناسبت جعلی روز کورش می خواهند فرهنگ غنی و متمدن ایرانی که با اسلام عجین شده است را در مقابل اسلام و تشییع قرار دهند.

دشتی حسینی ابراز داشت: مردمان ایران اسلامی اگر به نیک مردی چون نبی مکرم اسلام و جانشین آن بزرگوار امیر مومنان امام علی(ع) گرایش پیدا کردند چون این عزیزان الگوی کردار، گفتار و پندار نیک بودند و این خود به عنوان یک باور عمیق در وجود فرد فرد ایرانی ها رسوخ پیدا کرد.

وی اضافه کرد: اگر تشییع به عنوان مذهب اکثرین مردم ایران شناخته شده است به دلیل باور مردم ایران اسلامی کردار و گفتار نیک را در سیره عملی پیامبر رحمت(ص) و مولای متقیان امام علی(ع) دیدند و آنها را به عنوان اسوه خود قرار دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان تصریح کرد: بر همین اساس چون جانشین ولایت و نبوت که حضرت ولی عصر(عج) هستند تا هنوز نیز وجود دارند همچنان مردم ایران اسلامی بر آیین اسلام باقی بوده و خواهند بود.

وی تاکید کرد: نبی مکرم اسلام نیز در احادیث و سخنانی ایرانیان را مورد توجه خود قرار دادند و در جایی و در مدح مردم ایران فرمودند که اگر علم در ثریا باشد ملتی از پارس به آن دست خواهند یافت که این خود به هوش و زکاوت ایرانیان اشاره دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در صفحه شخصی خود در ویراستی، نوشت: گوئی، تمامیت خواهی و مخالفت خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار