Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش قدس آنلاین ، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور شامگاه جمعه با همراهی تعدادی از مسئولان استانی با حضور در گلزار شهدای رشت در منطقه تازه‌آباد، ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهیدان جلیل‌القدر ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصیری بر مزار شهیدان مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا و حامد کوچک‌زاده از شهدای سازمان بسیج رسانه استان گیلان حاضر و مزار این دو شهید سرافراز گلیاران شد.

شهیدان سید اسماعیل سیرت‌نیا، محمدرضا نشرودکل، سیدمحمد اسحاقی، مجید ثابت‌قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک‌زاده، میرزا کوچک جنگلی و حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری هشت شهید رسانه گیلان هستند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه