Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@10:08:45 GMT

طرح تفصیلی شهر جدید علوی بندرعباس اجرایی می شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۴۰۴۵

طرح تفصیلی شهر جدید علوی بندرعباس اجرایی می شود

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی راه و شهر سازی هرمزگان ابراهیم رستم گورانی روز شنبه افزود: وسعت شهر علوی برابر یک هزار هکتار با پیش بینی جمعیت 100 هزار نفر برآورد شده است.
وی ادامه داد: با توجه به ساختار قوی بخش خدمات و ساختار ضعیف بخش صنعت در استان و پیش بینی رشد بالای صنعت تا افق 1405، شهر جدید علوی می تواند با قرار دادن کارگاه های کوچک و زود بازده موجب تحقق پیش بینی طرح های فرادست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح تفصیلی شهرعلوی با این رویکرد نظم بخشی به ساخت و سازهای شهری از طریق ایجاد ساز و کارهای قانونی با حضور کارشناسان شهرسازی، شهر جدید علوی و مهندسان مشاور مورد بررسی قرار گرفته است.
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان اظهارداشت : یکی از دستاوردهای مهم تهیه طرح تفصیلی زیست پذیری و کیفی ‌سازی‌ زندگی در شهرهاست که امید می رود طرح تفصیلی شهر جدید علوی بتواند در راستای حل مشکل های بندرعباس و مسائل صنایع غرب این شهر موثر باشد.
گورانی یاد آور شد: طرح جامع شهر جدید علوی در50کیلومتری شمال غربی بندرعباس سال 1392 به تصویب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران رسیده است.
3219/ 6048
تنظیم کننده: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان