Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@18:14:33 GMT

سري که منشا روي سر حسيني زد (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۴۱۱۰

سري که منشا روي سر حسيني زد (عکس)

خبرگزاري آريا - مدافع جوان استقلال در مهار مهاجم سيه چرده رقيب سنتي چندان موفق ظاهر نشد گرچه اشتباه او در يارگيري زير سايه اشتباه بزرگ تر زوج او در دفاع گم شد.
به گزارش "ورزش سه"، مجيد حسيني که اولين بار فصل گذشته با اعتماد عليرضا منصوريان فرصت حضور در دربي هاي پايتخت به عنواني يکي از مردان ثابت استقلال را به دست آورد اين بار در حالي طعم حضور در بزرگ ترين بازي فوتبال ايران را چشيد که در کنار خود روزبه چشمي را به عنوان زوج در مرکز خط دفاع مي ديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسيني که در اين سال ها پله هاي ترقي را به عنوان مدافعي سختکوش و باهوش به خوبي طي کرد اين بار از سوي وينفرد شفر مامور مهار گادوين منشا نيجريه اي شد به اين اميد که اجازه هيچ کاري را به ستاره اول خط حمله سرخ هاي پايتخت ندهد، ماموريتي که مدافع استقلال چندان در آن موفق عمل نکرد به خصوص در صحنه تک گل دربي 85 که باعث شکست تلخ آبي ها شد.
در صحنه گل چه بسا اگر مجيد حسيني که به عنوان يار مستقيم منشا با او به اسمان پريد تا توپ را دفع کند بهتر ظاهر مي شد و اجازه نمي داد تا مهاجم نيجريه اي با ضربه سر خود توپ را در عمق دفاع جامانده استقلال به عليپور برساند ديگر نه پنالتي رقم مي خورد نه گلي در کار بود که آبي ها بازنده بزرگ لقب بگيرند.
اشتباه مجيد حسيني در هنگام ضربه سر منشا زير سايه خطاي پنالتي روزبه چشمي گم شد تا در اين روزها کمترين انتقاد از اين مدافع جوان صورت بگيرد و همه هجمه ها روي سر روزبه آوار شود اما اگر خود حسيني يک بار ديگر دربي 85 را ببيند به خوبي پي مي برد که اشتباه او در يارگيري از منشا به خصوص در صحنه آن ضربه سر کم از اشتباه هم تيمي و زوجش در خط دفاع نبود.
محمد تقوي کارشناس فوتبال ايران در خصوص اين صحنه گفت:« تنها تفاوت در اين صحنه ميان منشا و حسيني به تايمينگ برمي گشت چون هر دو بازيکن تقريبا قد و هيکلي شبيه به هم داشتند و تنها بر سر تايم پرش براي زدن ضربه سر منشا بهتر از حسيني عمل کرد و معادلات دربي را با همين ضربه سر تغيير داد».
عکس: احميد معيني جم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود