Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مدعي شد، عملکرد تيمش در فصل جاري ليگ برتر بهتر از فصل گذشته بوده است. به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين صبح امروز (جمعه) پرسپوليس گفت: بهترين برد، برد دربي است. از اين برد هم خودمان خوشحاليم و هم هواداران‌مان. ما يک دربي قشنگ را برديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازي دربي فضاي خاصي داشت و طبيعي است که برد ارزشمندي داشتيم. بازيکنان‌مان مطمئن شدند که بهترين هستند. بايد با کار و تلاش بيشتر از اين هم جلوتر برويم. پيروزي در دربي خيلي مهم است، چون اين بازي يک بازي خاص است. ما در کنار اينکه سه امتياز را گرفتيم، توانستيم دربي را هم ببريم. مي‌دانستيم بازي سختي داريم و شکي در آن نداشتيم. استقلال هم نشان داد که تيم خيلي خوبي دارد. استقلال هم به جايگاهي که لياقتش را دارد، برخواهد گشت.
تا به اينجاي کار ما خيلي بهتر از فصل گذشته بوده‌ايم
وي افزود: اين خيلي مهم بود که ما به خيلي‌ها که مدام مي‌گفتند پرسپوليس در بحران است نشان بدهيم که اين‌طور نيست، آنها يک حالت نارضايتي را به تيم ما مي‌دادند، اما شما اگر نگاه کنيد همين امسال تا به اينجاي کار ما خيلي بهتر از فصل گذشته بوده‌ايم. شما جايگاهي که ما الان در آن هستيم با جايگاه سال گذشته‌مان مقايسه کنيد آن وقت خواهيد ديد که ما خيلي بهتر نتيجه گرفته‌ايم.
افزايش تعداد گل‌هاي خورده ما طبيعي است
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مقايسه عملکرد تيمش با فصل گذشته گفت: ما امسال توانستيم سوپرجام را ببريم و يک امتياز بيشتر در ليگ برتر داشته باشيم. امسال 20 امتياز داريم، اما پارسال 19 امتياز داشتيم، تعداد گل‌هاي زده‌مان هم بيشتر است. سال گذشته 11 گل زده بوديم، اما امسال گل‌هاي بيشتري به ثمر رسانده‌ايم. فقط چند گل بيشتر خورديم که اين هم طبيعي است، چون مدافعان‌مان عوض شده‌اند، اما تفاضل گل‌مان نسبت به پارسال بهتر است. در کل امسال بهتر از سال گذشته بوده‌ايم، دربي را هم برده‌ايم و بازيکنان جديدمان هم مانند شجاع خليل‌زاده، منشا، بشار و مصلح به تيم عادت کرده‌اند. فراموش نکنيد که ما دو بازي را هم بدون بازيکنان ملي‌پوش‌مان را برگزار کرديم که گسترش فولاد را در تبريز برديم و يک بازي هم مقابل استقلال خوزستان انجام داديم.
تنها زماني که کمي فشارها روي طاهري کم مي‌شود، 90 دقيقه بازي است
برانکو در واکنش به صحبت‌هايي مبني بر استعفاي علي‌اکبر طاهري از مديريت باشگاه پرسپوليس و وجود بحران در اين باشگاه، تصريح کرد: اين چيزها هميشه هست و مي‌نويسند. طاهري فشار زيادي را تحمل مي‌کند و تنها زماني که کمي فشارها روي او کم مي‌شود، آرامش دارد و درگيري ندارد، همان 90 دقيقه است. طاهري تلاش مي‌کند بعضي مسائل تغيير بدهد، اما خيلي سخت پيش مي‌رود. مهم نيست که من قراردادم را امضا کردم يا نه، باشگاه مهم‌تر از همه‌چيز است. باشگاه مشکلاتش را تا جايي که در توانش‌ هست، حل مي‌کند. اين معناي بحران را نمي‌دهد. اگر اين‌طور باشد، باشگاه‌هاي ديگر خيلي بيشتر بحران دارند. ما سه روز ديگر بازي داريم. بعد از تعطيلي ليگ هم دوباره به ميدان خواهيم رفت. همه اين‌ها موازي با يکديگر جلو مي‌روند. باشگاه، نتايج و کار.
براي حضورم در کرواسي همه گزينه‌ها باز است!
وي در واکنش به صحبت‌هايي که مبني بر احتمال حضورش در تيم ملي کرواسي مطرح مي‌شود، گفت: همه اين‌ها فرضي و نسبي است. من حرفه‌اي هستم. اينجا قانون خاصي وجود ندارد. شما وقتي يک جايي مي‌رويد، با يک انگيزه‌اي مي‌رويد. طبيعتاً يک بخش از آن پول است. بعد از آن سطح و امکانات و انتظارات آن باشگاه است. من قبل از هر چيزي حرفه‌اي هستم. من و خانواده‌ام از راه فوتبال زندگي مي‌کنيم. حالا خواهيم ديد آينده به چه شکلي است. همه گزينه‌ها باز است. مي‌تواند اين‌طرفي باشد يا آن‌طرفي.
براي تمديد قراردادم امکان همه چيز هست!
اين مربي کروات ادامه داد: باز هم تکرار مي‌کنم. اين فوتبال، ورزش و شغلم است. من تاکنون قراردادي امضا نکردم. موقعيت هم به آن شکل نبوده که بنشينيم و صحبت کنيم، اما امکان همه چيز هست.
طبيعي است سايپايي‌ها اهداف بلندپروازانه‌اي داشته باشند
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد عملکرد علي دايي در تيم سايپا گفت: آنها فصل را عالي شروع کردند و طبيعي است که تلاش خواهند کرد در ادامه خودشان را بيشتر از اين هم در جدول بالا بکشند و اهداف بلندپروازانه‌اي داشته باشند.
برانکو با اشاره به وضعيت مصدومان پرسپوليس خاطرنشان کرد: محسن ربيع‌خواه مشکلي ندارد و بشار هم در يکي دو روز آينده به تمرينات اضافه خواهد شد.
ما هميشه دنبال حداکثر هستيم
وي همچنين خاطر نشان کرد: هرگز اهداف و بلند پروازي‌هاي خودمان را پنهان نمي‌کنيم، نه در جام حذفي، نه در ليگ و نه در ليگ قهرمانان آسيا، ما هميشه دنبال حداکثر هستيم. بايد سطح‌مان را بالاتر ببريم.
در جو دربي نمي‌توان انتظار داشت که داور بهترين عملکرد را داشته باشد
وي راجع به عملکرد بيژن حيدري داور دربي هشتادوپنجم تهران گفت: من دوست ندارم راجع به داوري صحبت کنم، داور ديروز قصد داشت بهترين عملکردش را داشته باشد، اما جو طوري بود که قضاوت‌ کردن کار دشواري به حساب مي‌آمد. در آن جو نمي‌توان انتظار داشت که بهترين داوري را ارائه بدهد.
تاکتيک استقلال در دربي از نگاه برانکو
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد تاکتيک تيم استقلال در دربي 85 تصريح کرد: در نيمه اول استقلالي‌ها بيشتر سعي داشتند از سمت چپ خودشان به سمت دروازه ما حمله کنند، اما بشار و ماهيني آنجا را خوب بسته بودند. زماني هم که نتيجه گرفتيم طبيعي است که آنها رو به توپ‌هاي بلند بياورند و هجومي بازي کنند.
بازيکنانم سزاوار تمجيد هستند
برانکو در واکنش به اين مسئله که خيلي‌ها مي‌گويند اگر منصوريان در اين ديدار سرمربي استقلال بود، پرسپوليس نمي‌توانست دربي را ببرد و اينکه برانکو اکثراً مقابل منصوريان بازنده بوده است، يادآور شد: من که مربي‌ها را شکست نمي‌دهم، اين تيم است که بايد برنده شود، من هم اينجا فقط به تيمم کمک مي‌کنم، اينکه تيم مي‌برد و اين از همه چيز مهم‌تر است. همه تبريکات من هم بعد از بازي براي بازيکنانم است، آنها جنگيدند، تلاش کردند و فوق‌العاده ظاهر شدند، اين بازيکنان هستند که سزاوار تمجيد هستند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است، همیشه در جام حذفی اتفاقات خوبی برای او رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شروین بزرگ در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی اظهار کرد: این یکی از زیباترین بازی‌های باشگاهی در سال‌های اخیر بود و آنهایی که این مسابقه را دیدند واقعاً لذت بردند. مطمئناً این بازی تا سال‌ها در ذهن فوتبالی‌ها باقی می‌ماند. ما قبل از بازی روحیه خیلی خوبی داشتیم و از طرفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم این را می‌دیدیم که می‌گفتند پرسپولیس همیشه در اراک به مشکل خورده است. همه ما انگیزه زیادی داشتیم که بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی افزود: وقتی دو گل از پرسپولیس خوردیم، تیم در شرایط خاصی قرار گرفت، ولی من روی نیمکت به بچه‌ها گفتم که می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم و حتی در وقت‌های اضافه هم که چهار بر دو عقب بودیم باز به جبران نتیجه امیدوار بودم. وقتی بازی به ضربات پنالتی کشید، دیگر اطمینان کامل داشتم که برنده می‌شویم و حتی وقتی امیر نوری پنالتی را از دست داد به سمت او رفتم و گفتم که حتماً این بازی را می‌بریم. ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و کامبک زدن برابر تیمی مثل پرسپولیس نشان داد که پتانسیل فنی خوبی داریم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام رقم خورد و خدا را شکر می‌کنم که دو گل زدم. من در تمرینات روی چرخش‌ها خیلی کار می‌کنم و خوشبختانه به این شکل گل زدم. واقعاً بهتر از این نمی‌شد و گل‌هایم را به مادرم تقدیم می‌کنم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا امسال از نیمکت‌نشینی در آلومینیوم ناراضی و ناراحت نیست، یادآور شد: هر بازیکنی از نشستن روی نیمکت ناراحت می‌شود، من هم ناراحت بودم، ولی هیچ وقت نخواستم برای تیمم حاشیه درست کنم. مجتبی حسینی خیلی سخت به ترکیب تیمش دست می‌زند و چون در سال‌های قبل هم با این مربی کار کردم، می‌دانستم که او به سختی ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. امسال فرصت کمی به من رسید و فقط در بازی با شمس آذر فیکس بازی کردم.

منبع: تسنیم

مهاجم آلومینیوم همراه با عیسی آل‌کثیر در بین بازیکنان فعلی فوتبال ایران بیشترین گل را در جام حذفی زده است. بزرگ در این مورد به تسنیم گفت: خوشبختانه در جام حذفی همیشه اتفاقات خوبی برای من رقم می‌خورد و من ۱۲ گل در این جام زده‌ام. حتی همین بازی‌های جام حذفی باعث شد که برای اولین بار دیده شوم و جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است. امیدوارم در ادامه هم بتوانم برای تیمم گل بزنم.

انتهای پیام /

کد خبر 748423

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام