Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:29:46 GMT

باید متناسب با تغییر نوع تهدیدات، به‌روز باشیم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۵۱۵۷

باید متناسب با تغییر نوع تهدیدات، به‌روز باشیم

مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان گفت: امروز نوع تهدیدات فرق کرده است و ما باید متناسب با این تغییرات، به‌روز باشیم و مصونیت را به طور مستمر داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، محمد حری در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در خوزستان که امروز شنبه (ششم آبان‌ماه) در هنرستان حضرت آمنه(س) اهواز برگزار شد، ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل، اظهار کرد: تمام موجودات در برابر تهدیدات عکس‌العملی نشان می‌دهند و هر کدام به شکلی برای صیانت از جان خود دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک دفاع، عامل است که موجود زنده، دست به سلاح می‌برد و دیگری دفاع غیرعامل که موجود با فرار از خودش محافظت می‌کند. این تعریفی است که در تمام جانداران وجود دارد و انسان هم همین طور است.

مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان ادامه داد: پدافند عامل وظیفه نیروهای نظامی است که همواره در حال انجام آن بوده و هستند و اکنون کشور ما یک کشور با امنیت و پایدار است اما عقل حکم می‌کند، همواره در مقابل تهدیدات، خود را مصون کنیم. نوع این تهدیدات امروز فرق کرده و ما باید متناسب با آن به‌روز باشیم.

حری با بیان اینکه هدف پدافند غیرعامل حفظ جان و سرمایه‌های یک ملت است که همواره در تمام کشورها وجود داشته و هر کشوری، نامی برای آن گذاشته است، گفت: برخی از کشورهایی که حتی تجربه جنگ هم نداشته‌اند مانند کشور سوئیس، از کشورهای پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل هستند. امروز تهدید را دیگر در تهدید نظامی خلاصه نمی‌کنیم و تهدیدات حوزه سایبری بسیار جدی هستند.

وی تصریح کرد: بیل گیتس دو چالش را در قرن 21 برای تمام کشورها بسیار جدی دانسته که یکی حوزه سایبری و دیگری حوزه زیستی است. در حوزه پدافند غیرعامل آنچه مهم است، مجهز شدن به سلاح روز برای مقابله با تهدیداتی است که مدام در حال تغییر هستند. با توجه به این تغییرات مداوم، ما باید مصونیت را به صورت پایدار و مستمر داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان ادامه داد: هدف از هفته پدافند غیرعامل این است که یادآوری کنیم در تمام برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات خود باید پدافند غیرعامل را رعایت کنیم و اگر این کار را نکنیم، اتفاقاتی مانند بهمن‌ماه سال گذشته در استان خواهد افتاد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات پدافند غیرعامل تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ بوده و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک هیئات اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان زرقان گفت: نهایت ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار گرفته شود تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، افزود: به حمد الهی در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، افزود: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمامی عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رای دادن با استفاده از صندوق های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ  و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان کلیه شعب اخذ رای را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • آجرلو: قطعا از مجلس خودرویی دریافت نمی‌کنم / خط قرمزمان دخالت در عزل و نصب دولتی است + فیلم
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند