Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:50:08 GMT

شنیدن این‌ها در پاییز می‌چسبد+ صوت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۵۱۸۷

شنیدن این‌ها در پاییز می‌چسبد+ صوت

هر چند که هوا آن طور که باید و شاید سرد و پاییزی نشده اما بد نیست که این روزها را با یک مکمل موسیقایی همراه کنیم؛ لحظاتی از کارهای روزمره‌مان دست بکشیم و دل به نغمه‌های دل‌انگیز پاییزی بدهیم و فقط نگاه کنیم به برگ‌های زرد و نارنجی...

ما برای این کار کمکتان می‌کنیم و فهرست کوتاهی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا علاقه‌مند به هر ژانری از موسیقی که هستید، بتوانید موسیقی پاییزی مورد علاقه‌تان را انتخاب و چند دقیقه‌ای با خودتان خلوت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پاییز طلایی»

پنجه‌های فریبرز لاچینی روی کلاویه‌های پیانو شما را به جنگل‌های پاییزی دعوت می‌کند. اگر از شنیدن نوای پیانو لذت می‌برید و دوست دارید، همین الان یک قطعه آرام بشنوید، «پاییز طلایی» لاچینی قطعا یک پیشنهاد خوب برای شماست. این اثر سال‌هاست که در ایران و خارج از کشور فروش خوبی دارد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

«حریق خزان»

«حریق خزان» یکی از مشهورترین آلبوم‌های موسیقی ایرانی و یکی از پرطرفدارترین‌هاست. موسیقی این اثر را مهیار علیزاده ساخته و علیرضا قربانی نیز با آوازش او را همراهی کرده است. این اثر در سال 91 منتشر شد و در جشنواره‌های مختلف نیز در بخش‌های مختلف کاندیدا شد. در نهایت «حریق خزان» به عنوان بهترین آلبوم موسیقی سنتی به انتخاب کارشناسان برگزیده شد. ما پاییزی‌ترین قطعه این آلبوم را با شعری از فریدون مشیری برایتان انتخاب کردیم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

پاییز به روایت ویوالدی

شاید دوست داشته باشید مکمل شنبه پاییزیتان یک قطعه از موسیقی کلاسیک غربی باشد. «چهارفصل» اثر آنتونیو ویوالدی یکی از بهترین‌هاست. این مجموعه‌ متشکل از ۴ کنسرتو ویلن  است که کنسرتو شماره 3 در فا ماژور به فصل پاییز اختصاص دارد. این مجموعه که در سال ۱۷۲۳ ساخته شد، شناخته شده‌ترین اثر ویوالدی و همچنین در زمره مردم پسندترین قطعات دوره باروک است. پاییز را به روایت یک آهنگساز ایتالیایی بشنوید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

«پاییز، ماه و ماهی»

«پاییز» عنوان یک قطعه از آلبوم «ماه و ماهی» به روایت حجت اشرف‌زاده است که در سال 94 منتشر شد. در این قطعه غم و شادی با هم همنشین شده‌اند که در نهایت یک حس خوب به شما منتقل شود. شاعر این اثر علیرضا بدیع است و آرش و امیر بیات آن را آهنگسازی کرده‌اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

«خزان عشق»

دلتان می‌خواهد، حال و هوای موسیقی ایران در 80 سال پیش تجربه کنید؟ «خزان عشق» از آشناترین آثار جواد بدیع‌زاده است. پیانوی این اثر را خود بدیع‌زاده نواخته است. این اثر در سال ۱۳۱۳ در پیوند با متنی عاشقانه از رهی معیری ساخته شده‌است. باید بدانید زنده‌یاد جواد بدیع‌زاده یکی از مهم‌ترین خوانندگان و نواسازان موسیقی ایرانی بوده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

«پاییز، تنهایی»

تعداد علاقه‌مندان موسیقی پاپ کم نیست و خیلی‌ها دوست دارند روزهای زندگیشان را با این سبک از موسیقی بگذرانند. آلبوم «پاییز،‌ تنهایی» احسان خواجه‌امیری یکی از پیشنهادهای خوب برای این روزهاست. قطعه‌ای که می‌شنوید شعرش متعلق به روزبه بمانی است و خوانندگی و آهنگسازی‌اش را احسان خواجه‌امیری انجام داده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

رویای «پاییز» با عود

اگر علاقه‌مند به شنیدن نوای سازهای ایرانی هستید، شهرام غلامی قطعه‌ای به نام  «پاییز» دارد که زیبایی‌های پاییز را با ساز عود برای شما به تصویر می‌کشد. ساز عود دارای ریشه‌ای کهن است و نوایی گرم و عمیق دارد. این قطعه در آلبوم «طلوع کویر» منتشر شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

«هر روز پاییزه»

محسن چاوشی در آلبوم «پرچم سفید» که آن را در سال 90 منتشر کرده است، قطعه‌ای به نام «هر روز پاییزه» را اجرا کرده است.  این آلبوم دارای قطعاتی در سبک‌های راک، رگه، هاوس، امبینت، بلوز و پاپ است. می‌توانید، این قطعه را با ترانه حسین صفا و موسیقی چاوشی بشنوید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

«پاییز آمد»

موسیقی کُرال همیشه برای خودش طرفدارانی دارد. اگر شما از آن دسته‌ای هستید که از شنیدن آواز جمعی لذت می‌برید،‌ قطعه «پاییز آمد» اثر محمدرضا علیقلی را بشنوید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

«آهسته آهسته»

آخرین پیشنهاد ما برای اینکه پاییز دل‌انگیزی داشته باشید، قطعه «آهسته آهسته» با صدای علی زند وکیلی است. شاعر این اثر پرستو حراجی اصل است و موسیقی اثر را هم خود زندوکیلی ساخته و آن را به تازگی منتشر کرده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

سهیلا صدیقی، ایسنا

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

وحید شمسایی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر؛ ما دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و دو سال است ناراحت بودم که چرا نتوانستم جام قهرمانی را تقدیم کشورم کنم. ممنونم از مردم که دو سال من را تحمل کردند و امروز با جام آمدم. بچه‌ها، کادر مدیریتی و فدراسیون و کمیته فوتسال همه همراه بودند. سیزدهمین قهرمانی به نیت 13 رجب امیرالمومنین، قشنگ‌ترین هدیه‌ای است که من و بچه‌ها می‌توانستیم تقدیم کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد نقش خودش در این قهرمانی خاطر نشان کرد: من هیچ وقت نقش خودم را نه بالا می‌برم و نه پایین. ما همه یک تیم و کارگروه هستیم و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. من مسئولیت فنی را دارم؛ یک کادر مدیریتی هم داریم که فدراسیون و کمیته فوتسال هستند و یک بخش هم بازیکنان داخل زمین هستند که باید کار اجرایی کنند. خدا را شکر همه همراه بودیم و این قهرمانی را به مردم تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بحث تمدید قراردادش و اینکه چقدر امیدوار است این بازیکنان در جام جهانی بدرخشند، گفت: پدیده‌های جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد که کسی نمی‌تواند بگوید من برنده یا بازنده‌ام. درباره قرادادم من و آقای کریمی مدیر تیم، دوست‌های صمیمی هستیم. من قبل از جام ملت‌ها هم می‌توانستم قرارداد ببندم، اما گفتم به مسابقات می‌روم و اگر قهرمان شدم قرارداد می‌بندم و اگر قهرمان نشدم به خانه می‌روم. الان با قهرمانی آمدم و باید بشینیم به یک جمع‌بندی برسیم. اعتبار همه ما وسط است و باید بهترین باشیم. اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. این هم در صورتی است که کارهای بزرگ پیش روی ما بگذارند، بازی‌های دوستانه و پشتیبانی، آن موقع می‌توانیم دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

شمسایی راجع به فاصله کم تیم‌ها در آسیا نیز تصریح کرد: هفت بازیکن افغانستان که در لیگ ایران بازی می‌کنند، این تیم مربی ایرانی هم دارد. خیلی خوشحالم که یک ایرانی این تیم را بالا آورد. در سطح دنیا هم همین است؛ قبلاً اسمی از مراکش می‌شنیدید؟ الان هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. فرانسه هم 20 روز پیش برزیل را برده است. ژاپن قهرمان دوره قبل حذف شده است. این نشان می‌دهد پیشرفت در فوتسال بسیار زیاد است. ازبکستان بهترین مربی دنیا را آورده است. این دوره اکثر مربیان بزرگ دنیا در آسیا بودند. کار سختی است، کار سخت هم آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی را می‌طلبد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟