Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@19:02:32 GMT

کانديداى بدلى، بدل خورد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۹۷۶۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۹۰ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه ششم آبان ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹دی با عنوان «کانديداى بدلى، بدل خورد» به تحليل اختلافات اخير پيش آمده ميان روحانى و اسحاق جهانگيرى و جريان اصلاحات پرداخته است.

موضوع دیگری که ۹ دی به آن پرداخته، بررسى يازده ادعاى پرتکرار بزک کنندگان برجام طى چهار سال گذشته است که در گزارشى با عنوان «دروغ، دروغ، دروغ، دروغ، دروغ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.... » منتشر شده است.

صفحه اقتصاد ۹ دی يادداشتى با عنوان «زنگنه، نبايد هم استيضاح شود!» در رابطه با حاشيه هاى استخدام نمايندگان مجلس و بستگانشان در وزارت نفت منتشر کرده است.

9دى در صفحه فرهنگ به ماجراى چالش نهنگ آبى، برخى حواشى تلخ، خطاهاى رسانه اى و غفلت مسئولين فضاى مجازى کشور پيرامون اين چالش پرداخته است. «نهنگى که فرزندانمان را مى بلعد» و «نهنگهاى قاتل در درياى آلوده فضاى مجازى» عنوان اين مطالب است.

در شماره جديد ۹ دى به مناسبت ايام اربعين حسينى و مراسم با شکوه پياده روى اربعين، صفحه اى به اىن موضوع اختصاص يافته است.

بخش سی و سوم از سلسله مطالب کتاب هاشمی از نگاهی دیگر نوشته کامران غضنفری، با عنوان «هاشمى فرمانده مانور تجمل» به ارتباط مرحوم رفسنجانى با حزب کارگزاران سازندگى و همچنين مانور تجمل و اشرافيگرى در دوره سازندگى پرداخته و در صفحه جریان شناسی منتشر شده است.

سومین بخش از سلسله مطالب پیرامون مدرک تحصيلى حجت الاسلام روحانى نيز با عنوان «ابوالمشاغلى که به مدرک دانشگاهى علاقه زيادى داشت» در این صفحه منتشر شده است.

همچنین در ۹ دى ۲۹۰ ام گفتارها و نوشتارهایی از دیگر شخصیت ها منتشر شده است: حجت الاسلام دکتر احمد رهدار، دکتر على باقرى، محمدکاظم انبارلويى، ميثم نيلى، حسين شمسيان، محمد ايمانى، دکتر محسن ردادى، حجت الاسلام على جعفرى، حجت الاسلام على مهديان، حسين قديانى، اميرحسين ثابتى و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir مراجعه نمائید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در نیمه اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  شما هم می‌توانید با تلفن همراهتان، مشکلات، نظرات و اتفاقات محله، منطقه، شهر و روستایتان را به عنوان شهروند خبرنگار، از طریق شماره ۰۹۱۳۸۵۵۳۵۳۵ در پیام رسان‌های داخلی به «صفحه شما» ارسال کنید.

بخش «صفحه شما»، هر شب در خبر ساعت ۲۰ شبکه اصفهان پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • تاثیر مخرب دروغگویی بر سلامت مغز
  • ترتیل صفحه 245 کلام الله مجید+ صوت
  • ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در نیمه اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم