Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی و مهندسی آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: موکب کریمه اهل‌بیت(س) درمجموع قابلیت پذیرایی و اسکان حدود سه هزار نفر را خواهد داشت که البته این تعداد قابل‌افزایش به پنج هزار نفر نیز خواهد بود.

سید علیرضا قائم‌مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به تأمین اعتبارات موردنیاز موکب آستان کریمه اهل‌بیت(س) اظهار داشت: پس‌ازاینکه اعتبارات موردنیاز از منابع مالی مختلف از جمله کمک‌های مردمی و خیرین تأمین شد، ساخت‌وساز جدی موکب از اواخر سال گذشته با شرایط ویژه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) تصمیم به برپایی موکبی در مسیر نجف به کربلا کشور عراق گرفت و در این راستا با رایزنی‌های صورت گرفته و با همت و کمک‌های مردمی قطعه زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع در 20 کیلومتری شهر کربلا عمود 1080 خریداری و بلافاصله پس از تعیین حدود نقشه‌برداری نسبت به تهیه طرح و نقشه اولیه اقدام شد.

مدیر فنی و مهندسی استان مقدس حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد: سالن‌های متعدد اسکان خواهران و برادران، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی و حمام، مخازن ذخیره آب، موتورخانه مرکزی تهیه آب گرم، فضای سبز و ایستگاه‌های صلواتی از جمله امکانات موکب آستان کریمه اهل‌بیت (س) است.

وی با بیان اینکه نگرش و طراحی موکب حضرت معصومه (س) براساس تفکیک جنسیتی خواهران و برادران صورت گرفته است، تصریح کرد: کلیه خدمات و امکانات رفاهی ارائه‌شده به‌صورت تفکیک خواهد بود.

قائم‌مقامی ابراز کرد: موکب کریمه اهل‌بیت (س) درمجموع قابلیت پذیرایی و اسکان حدود سه هزار نفر را خواهد داشت که البته این تعداد قابل‌افزایش به پنج هزار نفر نیز خواهد بود.

وی به اعزام دو دوره 40 روزه استادکاران به موکب آستان کریمه اهل‌بیت (س) اشاره و بیان کرد: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در دو دوره 40 روزه اکیپ‌های 40 نفره استادکاران مختلف ساختمانی را به موکب این آستان مقدس در عراق اعزام کرده است.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در بجنورد برپا شد.

دسته‌های عزاداری از محل میدان شهید تا امام زاده سید عباس (ع) به عزاداری می پردازند.علاوه بر آن این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار و موکب‌هایی نیز برپا شده است.

 در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شده که تعداد آنها در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

شب گذشته نیز پنج موکب در بجنورد برای پذیرایی از عزاداران در بجنورد برپا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله