Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- رئیس سازمان اورژانس تدابیر بهداشتی و درمانی پیش بینی شده برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و گفت: پزشکان متخصص ایرانی برای ارائه خدمات به زائران در کشور عراق مستقر شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند صبح شنبه در حاشیه مراسم بهره داری از پروژه های اورژانس خراسن جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی های بهداشتی و درمانی انجام شده برای استقبال از زائران اربعین حسینی اظهار داشت: در این راستا در هر مرزی یک بیمارستان صحرایی برای بحث های بیولوژیک و هسته ای شیمایی راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین در هر مرز یک بیمارستان سیار برای بحث های ژنرال راه اندازی می شود.

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به راه اندازی درمانگاه در هر یک از مرزهای منتهی به کشور عراق عنوان داشت: همچنین به تعداد کافی آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورآمبولانس و بالگرد در نظر گرفته شده است.

کولیوند با بیان اینکه همکاران مبارزه با بیماری ها تمام مسیرهایی که زائران اربعین در کل کشور طی می کنند را پوشش می دهند، بیان داشت: رستوران ها، اغذیه فروش ها و مراکز بین راهی از چشم تیزبین نیروهای ما دور نخواهند بود.

 رئیس سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: در مسیر برگشت نیز بحث غربالگری و کنترل بیماری های واگیر با جدیت ویژه  و کنترل کامل دنبال می شود.

کولیوند با اشاره به اینکه در مسیرهای کرمانشاه و قصر شیرین هر ۱۰ کیلومتر آمبولانس و هر ۱۵ کیلومتر اتوبوس آمبولاس مستقر خواهد شد، افزود: در مرزهای اهواز تا چذابه و ایلام تا مهران نیز همین پیش بینی ها انجام شده و در شهرهای خرم آباد و همدان نیز که به عنوان پشتیبان هستند نیز به زائران خدمات ارائه می شود.

وی ادامه داد: در سراسر کشور نیز پایگاه های اورژانس با استقرار زائران اربعین را پوشش خواهند داد.

مشاور وزیر بهداشت همچنین از حضور متخصصین ایرانی در عراق خبر داد و گفت: در کشور عراق نیز تعدادی متخصص جراحی عمومی زنان، ارتوپد، مغز و اعصاب، طب اورژانس، داخلی، قلب و بسیاری از متخصص هایی که مورد نیاز بود در اختیارشان قرار داده شده و در بیمارستان های عراق مستقر شده اند.

کولیوند با بیان اینکه در کربلا و نجف پزشکان ما مستقر خواهند شد، عنوان داشت: در بین مسیر نیز هلال احمر پایگاه ها، درمانگاه ها و موکب هایی برای ارائه خدمات درمانی مستقر خواهند کرد.

وی بیان کرد: در بین مرز مهران تا نجف بیمارستان صحرایی بسیار مجهز از طرف کشور ایران حضور دارد.

وی افزود: در چهار قرارگاه بهداشت و درمان عراق نیروهای ما حضور دارند تا بتوانند لحظه به لحظه درمان را رصد و پایش کنند.

کولیوند اضافه کرد: علاوه بر این ۴۰ نفر از متخصصان بهداشت و مدیریت بیماری های واگیر کشور در عراق حضور دارند و به آن ها کارت شناسایی عراقی داده شده تا بتوانند تمام مواکب را نظارت و کنترل کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه رسالت برگزاری نمایشگاه‌ها برای رونق اقتصاد، تسهیل‌گری، شبکه‌سازی و شتاب‌دهندگی است، گفت: با توجه به اهمیت حضور نمایشگاه‌ها، مسئله رویدادها، یعنی نشست‌های B to B یا ارتباطی که ذی‌نفعان با یکدیگر برقرار می‌کنند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

احمدرضا طحانیان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دوره‌ای که نمایشگاه تنها برای عرضه و نمایش برگزار می‌شد به پایان رسیده است و در حال حاضر به‌عنوان پل ارتباطی بین تولیدکننده و بازار است.

وی با بیان اینکه رسالت برگزاری نمایشگاه‌ها برای رونق اقتصاد، تسهیل‌گری، شبکه‌سازی و شتاب‌دهندگی است، افزود: با توجه به اهمیت حضور نمایشگاه‌ها، مسئله رویدادها، یعنی نشست‌های B to B ( مخفف Business-to-Business یکی مدل‌های کسب‌وکار است که به آن مدل تجارت به تجارت نیز گفته می‌شود) یا ارتباطی که ذی‌نفعان با یکدیگر برقرار می‌کنند، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه‌های تخصصی همچون نمایشگاه حمل‌ونقل با هدف گردهمایی اجزای اصلی زنجیره تأمین‌کننده با مخاطبان اصلی و متخصص در زمینه حمل‌ونقل برگزار می‌شود.

طحانیان ضمن ابراز خرسندی برگزاری نمایشگاه‌هایی که مخاطبان متخصص از شهرهای دیگر نیز دارد، ادامه داد: حضور شرکت‌های متخصص در نمایشگاه حمل‌ونقل، نشان دهنده این است که اگر ارتباطات و نشست‌های تخصصی انجام گیرد و کالاهای تولیدی نمایان شود، موازی‌کاری و اضافه‌کاری صورت نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های اصفهانی در کل کشور و حتی در کالاهای صادراتی شایستگی زیادی دارند، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید مختلف اهمیت بسیاری دارد، همچنین موجب می‌شود متخصصان و سرمایه‌گذاران از کلان‌شهرهای دیگر نیز در نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

کد خبر 750113

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم