Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@12:15:33 GMT

تهاجم فرهنگی را با خدمت به مردم مهار کنیم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۵۸۷۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا دلبریان شب گذشته در یادواره ۲۱ شهید هیئت دوازده امامی نیشابور، اظهار داشت: شهیدان از تعلقات دنیا و حتی حلال دنیا هم گذشتند تا به این جایگاه رفیع معنوی دست یافتند.

وی با بیان اینکه جلو تهاجم فرهنگی را نمی‌شود با موشک‌های شهاب گرفت، ولی با محبت، تواضع و خدمت به مردم می‌شود تهاجم فرهنگی را مهار کرد، افزود: تهاجم فرهنگی از طریق ماهواره‌ها و موبایل‌ها، موجب رفتار‌های غیردینی در بعضی از مردم شده است و باید ظرفیت اعتقادی و اخلاقی مردم را تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راوی دفاع مقدس با بیان اینکه موتور حرکت بسیج، فکر و حرکت مردمی است، تاکید کرد: اگر می‌خواهید مدیون شهیدان نباشید هر کجا هستید وظیفه‌تان را به درستی انجام بدهید.

دلبریان تصریح کرد: یادواره شهدا زمانی بر جامعه تاثیر دارد که آثار مثبت اجتماعی در کنار آن شکل بگیرد، فرهنگ جبهه را باید در رفتارمان نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی، همایش و ستایش نداشتیم، یادآور شد: روحیه ایثارگری و اخلاص در رزمندگان مقطع جنگ تحمیلی موج می‌زد تا جایی که بعضی مجروح می‌شدند، بیمارستان می‌رفتند، ولی به خانواده اطلاع نمی‌دادند تا خانواده ناراحت نشوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بعضی اهل قلم در حق دفاع مقدس و بیان زحمات ایثارگران کم‌لطفی کردند، تاکید کرد: اگر پیروزی در جنگ‌ها به خاطر داشتن تجهیزات نظامی باشد باید آمریکا نصف جهان را می‌گرفت و صدام نیز در جنگ پیروز می‌شد.

دلبریان با اشاره به اینکه باید مثل شهید چمران از مقامات و حقوق آنچنانی دل کند و لباس رزم پوشید، ادامه داد: البته نباید بعضی خودشان را با شهید چمران مقایسه کنند، زیرا او به مقامات بالای علمی مثل حضور در ناسا رسیده بود، او به آمریکا پشت کرد در حالی که آمریکا مرتب پیغام می‌فرستاد که برگرد، اما حالا افرادی را می‌بینیم که تلاش می‌کنند وارد آمریکا شوند، او اعتقاداتش را به مدرکش نفروخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن