Web Analytics Made Easy - Statcounter

v;kh: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس جمهور فردا یکشنبه برای دفاع از وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در جلسه علنی مجلس حاضر خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، بهروز نعمتی اظهار داشت: آقای روحانی با تعدادی از وزرای کابینه برای دفاع از برنامه وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به روال بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: آقای روحانی یک ساعت برای دفاع از آقایان غلامی و اردکانیان فرصت دارد و هر کدام از وزرا نیم ساعت زمان دارند که از برنامه خود دفاع کنند. همچنین برای هر وزیر پیشنهادی دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف اظهار نظر خواهند کرد که ممکن است وقتشان را با نمایندگان دیگر تقسیم کنند.
نعمتی در پایان، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که چهار ساعت زمان کافی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باشد و ان‌شاءالله بررسی صلاحیت آقایان غلامی و اردکانیان فردا ظهر به پایان خواهد رسید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد.

کد خبر 847621 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى حوادث جهان تصادف

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو