Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مربيان پردرآمد فوتبال جهان در سال 2017 معرفي شدند.
به گزارش سرويس ورزشي خبرگزاري آريا به نقل از وب سايت BussinesInsider، در دنياي فوتبال نه تنها بازيکنان بلکه مربيان اين ورزش پرطرفدار نيز دستمزدهاي نجومي دريافت مي کنند.
اين فقط فوتباليست ها نيستند که حقوق هاي بالايي مي گيرند. برخي مربيان فوتبال حتي ممکن است از بهترين بازيکنان جهان مانند: رونالدو، مسي و نيمار هم درآمد بيشتري داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين فهرست 15 نفره پردرآمد ترين مربيان دنياي فوتبال هستند.
1- مارچلو ليپي
سرمربي با سابقه تيم ملي چين پردرآمد ترين مربي سال 2017 است. اين مربي حتي نتوانست تيم ملي چين را به جام جهاني روسيه برساند.با اين حال وي سالانه حدود 90 ميليارد تومان درآمد دارد.
2- پپ گوارديولا
سرمربي پر خرج منچستر سيتي دومين مربي پردرآمد جهان است. او از مالکان عرب منچستر سيتي حدود 76 ميليلرد تومان دريافتي دارد و البته جالب است که عنوان مناسبي براي اين تيم به دست نياورده است.
3- خوزه مورينيو
رتبه سوم پر درآمدترين مربيان جهان در اختيار سرمربي منچستر يونايتد است. خوزه مورينيو با منچستر در فصل گذشته فاتح ليگ اروپا شد.
4- کارلو آنجلوتي
کارلتو سرمربي سابق بايرن مونيخ دريافتي بالايي از اين تيم داشته است. حقوق اين سرمربي با سابقه در زمان حضور در بايرن مونيخ حدود 62 ميليارد تومان بوده است.
5- آندره ويلاش بوآش
سرمربي شانگهاي چين جزو 5 مربي دنياي فوتبال است که بيشترين دريافتي را از باشگاه هاي خود دارند. حقوق ويلاش بوآش حدود 56 ميليارد تومان است.
6- فابيو کاپلو
کاپلو سرمربي باشگاه جيانگسو سونينگ چين است. وي با دريافتي 45 ميليارد تومان در رده بعدي اين فهرست قرار دارد. چيني ها چند سالي است در فوتبال هزينه هاي هنگفتي مي کنند.
7- آرسن ونگر
سرمربي توپچي هاي لندن با دريافتي 44 ميليارد تومان رتبه هفتم جدول را در اختيار دارد. هواداران آرسنال از ونگر ناراضي هستند اما مديران باشگاه براي بار چندم قرارداد وي را تمديد کرده اند.
8- يورگن کلوپ
کلوپ سرمربي سابق دورتموند و کنوني ليورپول با دريافتي سالانه 35 ميليارد از ليورپول در رتبه بعدي اين رده بندي قرار دارد.
9- آنتونيو کونته
سرمربي موفق چلسي قهرمان فصل گذشته ليگ انگليس در رتبه نهم اين رده بندي قرار دارد.کونته سابقه سرمربيگري تيم يوونتوس و تيم ملي ايتاليا را در کارنامه دارد. دريافتي وي از چلسي حدود 33 ميليارد تومان است.
10- رونالد کومن
سرمربي هلندي تيم اورتون سالانه در حدود 30 ميليارد تومان از اين تيم دريافت مي کند.جالب است که رونالد کومن با اين دريافتي بالا عنواني براي اورتون به دست نياورده است.
11- ماريسيو پوچتينو
سرمربي موفق تاتنهام که فصل گذشته رقيب جدي چلسي براي قهرماني بود و در آخر به نايب قهرماني رسيد در رتبه بعدي اين رده بندي قرار دارد. پوچتينو حدود 27 ميليارد تومان دريافتي دارد.
12- ديگو سيمئونه
سرمربي آرژانتيني تيم فوتبال اتلتيکو مادريد حدود 25.5 ميليارد تومان از اين تيم دريافتي دارد.سيمئونه با سبک بازي محکم و فيزيکي که دارد و نتايج خوبي که در فصول گذشته گرفته بود،مورد توجه تيم هاي اروپايي قرار داشت. اين مربي فصل 2013-2014 قهرمان ليگ برتر اسپانيا شده است.
13- زين الدين زيدان
زيدان سرمربي موفق رئال مادريد که دو فصل پياپي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شده است در رتبه بعدي قرار دارد.لازم به ذکر است زيدان به دليل خريد هاي نسبتا ارزان قيمت براي رئال مادريد از مربيان کم خرج رئال مادريد به حساب مي آيد. دريافتي زيدان حدود 23 ميليارد تومان است.
14- اوناي امري
سرمربي تيم متمول پاريس سنت ژرمن با دستمزدي حدود 22 ميليارد تومان در رتبه بعدي قرار دارد. پاريس سنت ژرمن با پرداختي هاي نجومي به بازيکنان موجب خشم ديگر باشگاه هاي اروپايي قرار دارد.
15- رافائل بنيتز
سرمربي نيوکاسل رافائل بنيتز با دستمزدي حدود 20 ميليارد رتبه آخر اين فهرست را در اختيار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد