Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@23:22:09 GMT

آخرین وضعیت جسمانی محیط‌بان مضروب در ساری

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۶۵۹۹

آخرین وضعیت جسمانی محیط‌بان مضروب در ساری

جامعه > محیط زیست - عصر پنجشنبه محیط بان محمدعلی روحی از محیط بانان اداره پارک ملی کیاسر، از فاصله نزدیک هدف شلیک شکارچی متخلف قرار گرفت و از ناحیه شکم و پا مجروح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، حجتی متخصص جراحی عمومی صبح امروز (شنبه 6 آبان ماه) گفت: محیط بان محمد علی روحی پنجشنبه شب تحت عمل جراحی قرار گرفت و با توجه به تیراندازی در فاصله بسیار نزدیک ، تعداد زیادی ساچمه به بدن وی اصابت و به قسمتی از ناحیه شکم و پا آسیب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 30 نقطه از روده باریک دچار آسیب دیدگی شد که همه آنها ترمیم شدند، همچنین قسمتی از روده بزرگ نیز دچار آسیب جدی شد که بخش آسیب دیده از بدن برداشته شد.

حجتی حال عمومی محمد علی روحی را بسیار خوب توصیف کرد و از انتقال وی از بخش آی سی یو به بخش داخلی خبر داد.

42235

کلید واژه‌ها : محیط بان - تیراندازی - سازمان محیط زیست - محیط زیست -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم

خانم شجاعی مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر اظهار کرد: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

او گفت: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه‌ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ متر وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک