Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:13:31 GMT

۴۵ میلیارد تومان تسهیلات دانشجویی مصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۶۹۰۱

۴۵ میلیارد تومان تسهیلات دانشجویی مصوب شد

بوشهر - رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در سال تحصیلی جاری ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ذوالفقار یزدان‌مهر صبح شنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه‌های پیام نور و فنی‌ومهندسی جم با تاکید بر لزوم همکاری برای بهبود وضعیت دانشگاه‌ها اظهار داشت: تلاشمان ارتقای خدمات به دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بیان داشت: در سال تحصیلی جاری ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده اما هنوز تخصیص نداشته‌ایم.

یزدان مهر با بیان اینکه دانشجویان بی بضاعت را با اولویت مورد توجه قرار می‌دهیم تاکید کرد: به راه‌اندازی سلف سرویس پیام نور جم کمک خواهیم کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بازدید از از زمین پیشنهادی برای احداث دانشکده فنی و مهندسی جم گفت: احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جم وارد فاز مطالعه شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با همراهی فرماندار جم، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس، روسای دانشگاه خلیج فارس و پیام نور بوشهر، روسای شورای شهرستان و شهر جم از دانشگاه‌های جم بازدید کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از دریافت مبلغ بیش از ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدرضا جعفری دوازدهم اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای کمک به ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان و دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان، از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ برنامه بودجه سال ۱۴۰۲، ۴۹۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی جذب شد.

وی تصریح کرد: این مبلغ برای ۵۰۶ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه از محل تسهیلات در اختیار بنیاد برکت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، بسیج سازندگی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود