Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: آن چه شهردار تاکید دارد، استفاده از توان این عزیزان در زمینه های دیگر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس شورای شهر اصفهان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه خدمت گذاران مردم در شهرداری اصفهان با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می کنیم که بیش از 90 درصد از جمعیت آن را دوستداران امام حسین(ع) تشکیل داده اند، اظهار کرد: این نسبت در شهر اصفهان بیشتر هم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح الله معین، با بیان اینکه مردم اصفهان مردمی هستند که باید دارای شرایط زندگی عزتمندانه باشند، خاطرنشان کرد: به تعبیر امروزی حقوق شهروندی شهروندان باید به طور کامل تامین شوند.

شهرداری باید حقوق شهروندی مردم را تامین کند
وی  ادامه داد: تمام ساختار شهرداری از محل دست رنج این عزیزان است و باید تامین کننده عزت مردم باشد.

رئیس شورای شهر اصفهان، با بیان اینک مردم در زدنگی روزمره و انجام کارهای خود دچار مشکل نباشند، تصریح کرد: مردم باید از خانه که بیرون می آیند، از ترافیکی روان، هوایی سالم، فضای سبز مناسب برخوردار باشند.

معین با بیان اینکه پدر و مادر باید با اطمینان خاطر فرزندان خود را به مدرسه بفرستند، تصریح کرد: این دانش آموزان باید به راحتی با وسایل نقلیه عمومی به مدرسه بیایند و به خانه برگردند.

وی با بیان اینکه نبود هر کدام از این مسائل تشویش خاطر شهروندان را فراهم می کند، تصریح کرد: در طول سالیان متمادی، شهرداری ها دچار تغییر قوانین زیادی نشده و از ابتدا انجمن هایی تحت عنوان انجمن بلدیه و امروز شورای شهر به مردم خدمت می کند و این سازمان، سازمانی است که بیش از همه به مردم وابسته است.

نیروهای قبلی قصدی جز خدمت به مردم نداشتند
رئیس شورای شهر اصفهان، با بیان اینکه در زمینه ارائه خدمات نوسانات زیادی وجود داشته است، تصریح کرد: من عزیزان گذشته را به هیچ مطلبی متهم نمی کنم جز این که تلاش برای خدمت به مردم داشته باشند.

شرایط شهرداری به دلیل رکود حاکم بر کشور است
معین با بیان اینکه من در زمان معارفه شهردار گزارشی از شرایط شهر را بیان کردم، عنوان کرد: بخشی از این شرایط به خاطر شرایط و رکودی است که بر شهر، کشور و منطقه حاکم است.

وی با بیان اینکه باید از همه زحمات گذشتگان تشکر کرد، تصریح کرد: در جهان امروز اصل بر تغییر است و در بسیاری از کشورهای یشرفته این تغییر وجود دارد.

رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در این دنیای روبه رشد، اصل بر ایجاد تغییرات و حاکمیت افکار نو بر سیستم های اجرایی است، عنوان کرد: این افکار نو باید زمینه ای برای تغییرات ایجاد کند.

معین با بیان اینکه این تغییر و تحول در ادامه جابجایی هایی است که از ابتدا وجود داشته است، تصریح کرد: این تغییر و تحول ها در همه سیستم های اجرایی امری طبیعی است و ما مبنا را بر افکار دیگری نگذاریم.

شهردار بر استفاده از توان نیروهای گذشته تاکید دارد
وی ادامه داد: آن چه شهردار تاکید دارد، استفاده از توان این عزیزان در زمینه های دیگر است.

رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تمام این عزیزانی که به سیستم وارد می شوند، یا دارای سابقه هستند و یا فکر و ایده نویی دارند که می خواهند اجرا شود.

معین با اشاره به صحبت های شهردار، تصریح کرد: شهردار در صحت های خود در سیمای اصفهان بر تامین حقوق شهروندی و شفافیت بر انجام امور تاکید کردند و شفافیت را عامل تکریم ارباب رجوع می دانستند.

وی در انتها گفت: ما بر شعارهای شورای جدید که تامین حقوق شهورندی، شفافیت و پاک دستی کامل است، پایبند هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند

ایسنا/سمنان  نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به برخی سوءاستفاده‌های احتمالی در حوزه کاری شوراها از مسئولان شوراهای اسلامی خواست روزنه‌ها و منافذی را که به ایجاد رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص منجر می‌شود مسدود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۱۱ اردیبهشت در دیدار با رئیس شورای عالی استان‌ها و رئیس و اعضای شورای اسلامی استان سمنان با تبریک روز ملی شوراها اظهار کرد: انتظار می‌رود که اعضای شوراهای اسلامی اجازه ندهند برخی افراد از نهاد شورای اسلامی در شهرها و روستاها برای خود اصطلاحاً کیسه‌ای بدوزند. 

وی به نقش شوراهای اسلامی در رشد و توسعه شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: براساس آموزه‌های دینی هرکس در صدد گره‌گشایی از امور مردم برآید، مشمول پاداش‌های سنگین الهی خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شوراها نقش ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به شهروندان دارند افزود: اینکه شهرداران توسط شوراهای اسلامی انتخاب می‌شود نشان می‌دهد جایگاه شوراها در نظام جمهوری اسلامی، جایگاهی ویژه و مهم است.  

امام جمعه سمنان با تاکید بر خدمت‌رسانی صادقانه اعضای شوراها به آحاد مردم تصریح کرد: خوشبختانه بخش عمده اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان را افرادی تشکیل می‌دهند که نیت خود را خدمت به مردم و جلب رضایت پروردگار قرار داده‌اند. 

وی با نکوهش استفاده از جایگاه شوراهای اسلامی برای دیده شدن و یا دستیابی به مَناصب دنیوی تصریح کرد: آن گروه از اعضای شوراهای شهر و روستا که در هر ساعت از شبانه‌روز خود را مکلّف به خدمت به مردم می‌دانند شایسته تقدیر و تشکر هستند چراکه برای جلب رضایت شهروندان تلاش می‌کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی خواستار پیش‌بینی تدابیر قانونی برای جلوگیری از سوءاستفاده از نهاد شورا توسط برخی افراد شد و گفت: مسئولان شوراهای اسلامی در رده‌های مختلف باید روزنه‌ها و منافذی را که به ایجاد رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص منجر می‌شود مسدود کنند و اجازه ندهند برخی افراد از نهاد شورا برای خود اصطلاحا کیسه‌ای بدوزند! 

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان با بیان اینکه مردم تلاش مسئولانی که در حال خدمت صادقانه به آنها هستند را فراموش نخواهند کرد افزود: اینکه از فلان مسئول نام نیکو در میان مردم برجا بماند توفیقی الهی است که حضرت ابراهیم (ع) نیز آن‌را از درگاه خداوند طلب کرد. 

وی حضور مهندسان، متخصصان و صاحبان تجربه در شوراهای اسلامی شهر و روستا را مغتنم دانست و اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند و تلاش کنند از این فرصت برای خودسازی و نیز ثبت عمل صالح در پرونده خود استفاده کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اهمیت اولویت‌بندی امور خاطرنشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی برنامه‌های خود را بر اساس نیازها و مشکلات واقعی مردم تنظیم کنند و درگیر امور نمایشی یا مطرح شدن خود نباشند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است