Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران به مالک این باشگاه توصیه کرد که از سکوت او و همکارانش در نفت سوءاستفاده نکند.

علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص مسئله جدایی از نفت تهران اظهار داشت: پس از آخرین جلسه تمرین که به مجموعه تهرانسر رفتیم و به دلیل بسته بودن در مجموعه به اتفاق تمامی بازیکنان برگشتیم مالک باشگاه در مصاحبه‌های مختلف کادر فنی جدیدش را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز طبق گفته آقای علی کریمی هیچگونه مصاحبه‌ای در هیچ رسانه‌ای انجام ندادیم تا مشکلی برای روحیه و روان بازیکنان ایجاد نکنیم، چنانچه تعدادی از عزیزان خبرنگار در رسانه‌های مختلف از مصاحبه نکردن ما ناراحت شده‌اند.

وی افزود: از همان روز تا به امروز پیگیر شکایت خود مبنی بر حق و حقوق قانونی‌مان هستیم. متأسفانه به دفعات مصاحبه‌هایی از مالک باشگاه دیدم مبنی بر داشتن قرارداد با آقای علی کریمی و اینکه از او خبری ندارد و صحبت‌هایی از این دست. به همین دلیل به صراحت جهت روشن شدن او (جهانیان)-چون در برنامه 90 گفت حافظه درستی ندارم- باید بگویم که غیر علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران، بنده علیرضا امامی‌فر، محسن سیدی، آرمین بیابانی به شکل یک تیم در کادر فنی بودیم و به نحو احسن به وظایف خود عمل می‌کردیم. نه تنها هیچگونه تماسی از باشگاه نفت طلاییه با ما گرفته نشد بلکه حسب پیگیری‌های مکرر و صحبت‌های آقای محمودزاده در سازمان لیگ کشور، نامه عدم همکاری ما نیز صادر شده است. البته که ما نیز پس از صادر شدن نامه عدم همکاری مصمم‌تر پیگیر مراحل قانونی قرارداد خود که به امضای مالک باشگاه است، هستیم.

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: به هر حال به او توصیه می‌کنم از سکوت علی کریمی و کادر فنی او سوء استفاده نکند. این کشور و فوتبال قانون دارد و به فکر حل مشکلات باشگاه نفتی باشد که سرمایه‌های زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده و در شرف حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر علی امیدی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: این اعتراض شکل گرفته در دانشگا‌های اروپا و آمریکا و استرالیا نشان دهنده وجدان بیدار جهانیان است.
دکتر حسین مسعود نیا کارشناس جامعه شناسی سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم معتقد است طوفان القصی شکست بزرگی برای اسرائیل بود و ناکارآمدی این کشور در امنیت نظامی و امنیتی را نشان داد.
وی گفت :گسترش جنک در جهان راه فرار نتانیاهو بود که با پاسخ ایران روبرو شد.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون در سایه سانسور‌های شدید خبری و بافعالیت رسانه‌های حق جو افکار عمومی جهان در سطح نخبگان بیدار شده و بزود در جاموامع گسترش می‌یابد.
دکتر قدرت الله خسرو شاهی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم گفت ایران در عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
وی گفت دفاع همه جانبه دولت‌های غربی از لابی صهیونیست سبب گسترش اعتراض در جوامع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان