Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران به مالک این باشگاه توصیه کرد که از سکوت او و همکارانش در نفت سوءاستفاده نکند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم ، علیرضا امامی فر 

در خصوص مسئله جدایی از نفت تهران اظهار داشت: پس از آخرین جلسه تمرین که به مجموعه تهرانسر رفتیم و به دلیل بسته بودن در مجموعه به اتفاق تمامی بازیکنان برگشتیم مالک باشگاه در مصاحبه‌های مختلف کادر فنی جدیدش را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز طبق گفته آقای علی کریمی هیچگونه مصاحبه‌ای در هیچ رسانه‌ای انجام ندادیم تا مشکلی برای روحیه و روان بازیکنان ایجاد نکنیم، چنانچه تعدادی از عزیزان خبرنگار در رسانه‌های مختلف از مصاحبه نکردن ما ناراحت شده‌اند.

وی افزود: از همان روز تا به امروز پیگیر شکایت خود مبنی بر حق و حقوق قانونی‌مان هستیم. متأسفانه به دفعات مصاحبه‌هایی از مالک باشگاه دیدم مبنی بر داشتن قرارداد با آقای علی کریمی و اینکه از او خبری ندارد و صحبت‌هایی از این دست. به همین دلیل به صراحت جهت روشن شدن او (جهانیان)-چون در برنامه 90 گفت حافظه درستی ندارم- باید بگویم که غیر علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران، بنده علیرضا امامی‌فر، محسن سیدی، آرمین بیابانی به شکل یک تیم در کادر فنی بودیم و به نحو احسن به وظایف خود عمل می‌کردیم. نه تنها هیچگونه تماسی از باشگاه نفت طلاییه با ما گرفته نشد بلکه حسب پیگیری‌های مکرر و صحبت‌های آقای محمودزاده در سازمان لیگ کشور، نامه عدم همکاری ما نیز صادر شده است. البته که ما نیز پس از صادر شدن نامه عدم همکاری مصمم‌تر پیگیر مراحل قانونی قرارداد خود که به امضای مالک باشگاه است، هستیم.

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: به هر حال به او توصیه می‌کنم از سکوت علی کریمی و کادر فنی او سوء استفاده نکند. این کشور و فوتبال قانون دارد و به فکر حل مشکلات باشگاه نفتی باشد که سرمایه‌های زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده و در شرف حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های محور‌های اصلی و نقاط پر تصادف مازندران بطول ۱۴۰ کیلومتر در یک ماه گذشته توسط این اداره کل انجام شده است.

او بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه راه‌ها در کاهش تصادفات جاده‌ای تأکید کرد و افزود:ایجاد فضایی مناسب در حاشیه راه‌ها برای رانندگان از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و واژگونی موثر بوده، از این رو عملیات اصلاح شیب شیروانی در کناره جاده‌ها به منظور ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه انجام می‌گردد.

جهانیان گفت: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم می‌باشد.

او افزود: اغلب تلفات و تصادفات جاده‌ای ریشه در عامل انسانی داشته که در این میان خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده از جمله مواردی است که سهم قابل توجهی در تصادفات جاده‌ای دارد.

جهانیان گفت: حفظ و نگهداری راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی این اداره کل بوده که علیرغم محدودیت‌های اعتباری این اداره کل با تکیه بر همت راهداران پرتلاش خود توانسته، در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

او با اشاره این نکته که عواملی همچون راه، خودرو و انسان در بروز حوادث رانندگی تاثیر دارند، افزود: امیدواریم با انجام اقدامات ایمن سازی زود بازده مانند اصلاح شیب‌های شیروانی راه‌ها شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان